گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

سایت گروه آمار سبز با بی شمار محصولات آموزشی، لایسنس نرم افزارها

******************
پل ارتباطی با ما:
09384505489
ساعات پاسخگویی صبح ها: 11 الی 13؛ عصرها: 16 الی 18؛ «فقط در ساعات اعلام شده از طریق تماس تلفنی، پاسخگوی شما هستیم» روزهای پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیل پاسخگویی فقط از طریق پیام رسان واتس اَپ و تِلگرام

******************
آدرس زیر را در نوار آدرس مرورگرتان، کپی و پیست کنید و دکمه اینتر را بزنید:

Https://gstatgroup.com
توجه توجه
تهیه محصولات گروه آمار سبز تنها از طریق آدرس سایت بالا امکان پذیر است و هیچ ارسالی از طریق CD و DVD صورت نمی گیرد.
مواظب افراد سودجو باشید که در قالب نام برند گروه آمار سبز آموزش های بی ارزش را عرضه می کنند.

کد شامد ساماندهی:
1-1-765490-64-0-8

این مقاله دارای 12  صفحه بوده که در سال 2016  منتشر شده است. چکیده لاتین و ترجمه آن را می توانید از قسمت زیر مشاهده کنید. برای سفارش این ترجمه می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09384505489

کد مقاله A22

چکیده

هدف: پژوهش حاضر به بررسی اثر قابلیت‌های مسئولیت اجتماعی یکپارچه(CSR) بر سازمان مشارکتی و متعاقباً روی مشتری مداری و بالا بودن قیمت که ازجمله مؤلفه‌های کلیدی برای کسب مزایای رقابتی به شمار می‌روند، می‌پردازد.

طراحی/روش‌شناسی/رویکرد: پژوهش حاضر برای جمع‌آوری اطلاعات از ابزار پرسشنامه بهره برده که کارمندان یک شرکت کره‌ای را هدف‌گیری کرده است.  بالغ‌بر 168 پرسشنامه قابل‌قبول از 7 شرکت کره‌ای جمع‌آوری شد که دارای فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی شرکت و روابط عمومی بودند.

یافته‌ها: قابلیت مسئولیت اجتماعی یکپارچه و روابط عمومی شرکت باعث بروز مسئولیت اجتماعی شرکت و توانایی شرکت مشارکتی (CSR) می‌گردد که به‌نوبه‌خود مشتری مداری را افزایش داده و باعث بالا رفتن قیمت می‌گردد. نتایج حاصل از پژوهش تجربی نشان می‌دهد که یک شرکت باید هر دو قابلیت مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی را به‌منظور بهبود و ارتقای  نگرش مثبت کارکنان در جهت فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی شرکت(CA) و توانایی شرکت مشارکتی در نظر بگیرد.

محدودیت‌های پژوهش/پیشنهادهای کاربردی: این پژوهش یک بررسی جامع نقش مهم مسئولیت اجتماعی یکپارچه و قابلیت‌های روابط عمومی و نتایج آن یعنی مشتری مداری و بالا بودن قیمت پرداخته است.

نوآوری پژوهش: درک قابلیت‌های مسئولیت اجتماعی از حیث مزایای رقابتی برای اتخاذ یک استراتژی نوآور قابلیت‌های مسئولیت اجتماعی الزام‌آور و ضروری است. پژوهش حاضر در تلاش است تا به این سؤال که آیا قابلیت‌های شرکت برای پاسخگویی اجتماعی منجر به بهبود و کسب مزایای رقابتی شرکت می‌گردد یا نه.

کلمات کلیدی: بالا بودن قیمت، مشتری مداری، قابلیت‌های مسئولیت اجتماعی یکپارچه (CSR)، توانایی شرکت مشارکتی، مسئولیت اجتماعی یکپارچه شرکت (CSR)، قابلیت روابط عمومی.

نوع مقاله: مقاله پژوهشی

The important role of corporate social responsibility capabilities in improving sustainable competitive advantage

Abstract
Purpose – This study examines the effect of corporate social responsibility (CSR) capabilities on corporate association and, consequently, customer orientation and price premium, which are key to competitive advantage.
Design/methodology/approach – This study adapts survey instrument targeting employees of a Korean firm. A total of 168 usable questionnaires were collected from seven Korean firms that were conducting CSR and public relations (PR) activities.
Findings – CSR and PR capability induce positive CSR and corporate ability (CA) associations, which improve customer orientation and increase price premium. The results of our empirical study indicate that a company should consider both CSR and PR capabilities to enhance its employees’ positive attitude to its CSR activities and CA association.
Research limitations/implications – This study has undertaken a holistic examination of important role of CSR and PR capability and their outcomes, namely customer orientation and price premium.

Originality/value – Understanding of CSR capabilities in terms of competitive advantage is imperative to the establishment of strategic CSR initiatives. This study attempts to answer whether corporate capabilities for social responsiveness improve a company’s competitive advantage.
Keywords Price premium, Customer orientation, CSR capability, CA association, CSR association, PR capability
Paper type
Research paper

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی