کد مقاله A26: بسط برند خردهفروش در محصولات غیر سنتی/قراردادی+ ترجمه
این مقاله دارای 9 صفحه بوده که در سال 2015 منتشر شده است. چکیده لاتین و ترجمه آن را می توانید از قسمت زیر مشاهده کنید. برای سفارش این ترجمه می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.
09384505489
کد مقاله A26
چکیده
این پژوهش روی بسط و توسعه برند خردهفروشی از دیدگاه مشتری تمرکز دارد وقتی محصولات غیر قراردادی- در این مقاله محصولات دارویی- که از سوی برند بخش خصوصی ارائه و تولید میگردد. مدلی که در آن نگرش در راستای توسعه(ATE) اثر برخی از پیامدها را-ترجیحات برند ملی(NBP)، اعتماد به خردهفروش(T)، تناسب(FIT) دانش بخش برند خصوصی(PLK) و نوآوری مصرفکننده- اثر قصد برای خرید برند بخش خصوصی(INTB) را تسهیل میکند، را پیشنهاد و آزمون میکند. اثرات مستقیم با عنایت به NBP و FIT همچنین آزمون شدند. 500 پرسشنامه از میان نمونه آماری متشکل از مصرفکنندگان خردهفروشیها جمعآوری گردید. مدلسازی معادلات ساختاری برای آزمون فرضیهها بکار گرفته شد. مدل برازش خوبی را نشان داده و فرضیههای پژوهش بهجز فرضیه INN ، تائید گردید.
کلمات کلیدی: توسعه برند، برندهای خردهفروشی، نگرش،قصد خرید.
Extending the Retail Brand to Non-traditional Products
Abstract
This study focuses on retail brand extension from the consumer perspective when non-traditional products—in this case over-the-counter pharmaceuticals— are offered with the private label brand. A model in which attitude towards the extension (ATE) mediates the impact of some antecedents—national brand preference (NBP), trust towards the retailer (T), fit (FIT), private label knowledge (PLK) and consumer innovativeness (INN)—impacting the intention to purchase the extended PL brand (INTB) is proposed and tested. Direct effects regarding NBP and FIT are tested too. 500 questionnaires were collected from a sample of retail customers. Structural equation modeling serves to test the hypotheses. The model shows a good fit and the hypotheses are supported—except for INN.
Keywords Brand extension • Retail brands • Attitude • Intention to buy