کد مقاله B3: مدیریت فنّاوری/تکنولوژی بهعنوان یک حرفه و چالشهای پیش رو+ ترجمه
این مقاله دارای 13 صفحه بوده که در سال 2016 منتشر شده است. چکیده لاتین و ترجمه آن را می توانید از قسمت زیر مشاهده کنید. برای سفارش این ترجمه می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.
09384505489
کد مقاله B3
چکیده
هدف پژوهش حاضر بررسی مدیران فعلی و آتی در حوزه مدیریت تکنولوژی (TM)، میباشد همان افرادی که به آنها آموزش داده میشود. بعد از ارائه توضیح کوتاهی در مورد مدیریت تکنولوژی (TM) بهعنوان یک قواعد و اصل مدیریتی، چالشهای بالقوهای بسیار محتمل است که در حوزهای ظهور کنند که بر اساس سه فرایندی که در چارچوب مدیریت تکنولوژی (TM) مطرح است: نوآوری، عملیات سازی و استراتژی. لذا، یک مجموعهای از قواعد با عنایت به تأثیر بالقوه این چالشها روی متخصصین مدیریت تکنولوژی (TM) ظهور مینماید. تمرکز روی یک دیدگاه و چشمانداز بلندمدت برای متخصصین مدیریت تکنولوژی (TM) فرصتهایی را فراهم میآورد تا دانش و مهارتهای خویش را بکار گیرند بهگونهای که برای مقابله با این چالشها که احتمالاً در آینده با آن روبرو میگردند، آماده شوند. درنهایت، برای متخصصین و مربیان پیشنهادات و راهکارهای عملی ارائه خواهد شد.
کلمات کلیدی: مدیریت تکنولوژی (TM)، حرفه/شغل، کارراهه، مدیر تکنولوژی، آموزش، مهارتها.
Technology management as a profession and the challenges ahead
A B S T R A C T
This paper is aimed at current and future managers in the field of technology management (TM), and those who train and educate them. After briefly describing TM as a management discipline, the potential challenges likely to rise in the field are introduced according to three processes given in the TM framework: innovation, operation and strategy. Then, a set of propositions are developed regarding the potential impact of those challenges on TM professionals. Concentrating on a long term perspective provides TM professionals with the opportunity to consider their existing knowledge and skill base so that they can prepare for the challenges they will face in the future. The paper ends with implications for professionals and educators.
Keywords:
Technology management
Profession
Career
Technology manager
Education
Skills