گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

سایت گروه آمار سبز با بی شمار محصولات آموزشی، لایسنس نرم افزارها

******************
پل ارتباطی با ما:
09384505489
ساعات پاسخگویی صبح ها: 11 الی 13؛ عصرها: 16 الی 18؛ «فقط در ساعات اعلام شده از طریق تماس تلفنی، پاسخگوی شما هستیم» روزهای پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیل پاسخگویی فقط از طریق پیام رسان واتس اَپ و تِلگرام

******************
آدرس زیر را در نوار آدرس مرورگرتان، کپی و پیست کنید و دکمه اینتر را بزنید:

Https://gstatgroup.com
توجه توجه
تهیه محصولات گروه آمار سبز تنها از طریق آدرس سایت بالا امکان پذیر است و هیچ ارسالی از طریق CD و DVD صورت نمی گیرد.
مواظب افراد سودجو باشید که در قالب نام برند گروه آمار سبز آموزش های بی ارزش را عرضه می کنند.

کد شامد ساماندهی:
1-1-765490-64-0-8

این مقاله دارای 16 صفحه بوده که در سال 2015 منتشر شده است. چکیده لاتین و ترجمه آن را می توانید از قسمت زیر مشاهده کنید. برای سفارش این ترجمه می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09384505489

کد مقاله A1

چکیده:

با توجه به سایر اقسام و نمونه‌های اجتماعات آنلاین، موفقیت در جوامع حمایت آنلاین به رفتار اعضای آن بستگی دارد که به این اجتماع به‌عنوان یک کل، منفعت می‌رسانند. رفتارهای احتیاطی از این قبیل در اصطلاح به رفتار شهروندی انجمن آنلاین(OCCB)، معروف است. این پژوهش تئوری حمایت اجتماعی و هویت اجتماعی را درهم‌آمیخته و برای ارزیابی عوامل مؤثر رفتارهای شهروندی در جوامع و اجتماعات حمایتی آنلاین بکار گرفته است. در این مدل پژوهشی، ما چنین نظریه‌پردازی کرده‌ایم که رفتار شهروندی جوامع آنلاین به‌طور اساسی از  دو مکانیزم اجتماعی ازجمله 1- مکانیزم حمایتی اجتماعی که اثر نخستین حمایت اجتماعی آنلاین  را به خودکارآمدی، عزت‌نفس و رفاه و خوشی ذهنی، و سپس رفتار شهروندی  انتقال می‌دهد و2- مکانیزم هویت اجتماعی در ارتباط با پرستیژ بیرونی درک شده و تمایز جوامع حمایتی آنلاین برای ناسایی جوامع و در مقابل، رفتار شهروندی می‌باشد. جمع‌آوری داده‌ها از 159 کاربر معتبر در اجتماعات حمایتی آنلاین برای فراهم کردن حمایت جزئی برای مدل پژوهش بکار گرفته شد. یافته‌ها نشان می‌دهد که پرستیژ بیرونی درک شده و تمایز جوامع به‌طور مثبت بر روی هویت افراد با یک جوامع حمایتی آنلاین تأثیر می‌گذارد و از سوی دیگر، اثر مثبت بر روی رفتار شهروندی نیز دارد. حمایت اجتماعی بر روی خودکارآمدی، عزت‌نفس و آزادی و رفاه ذهنی اثر مثبت و معناداری دارد. آزادی و رفاه ذهنی اثر قوی روی رفتار شهروندی جوامع آنلاین نسبت به اثری که هویت جوامع دارد، برخوردار است. در مورد تئوری و شیوه‌های انجام آن بحث خواهیم کرد.

کلمات کلیدی: رفتار شهروندی، رفاه و آزادی ذهنی، جوامع حمایتی آنلاین، تئوری هویت اجتماعی، حمایت اجتماعی.

As with other types of online communities, the success of an online support community depends on
members’ behaviors that benefit the community as a whole. Such discretionary conduct is called online
community citizenship behavior (OCCB). This study integrates social support and social identity theory
to examine factors affecting citizenship behaviors in online support communities. In the research model,
we theorize that online community citizenship behavior is driven mainly by two social mechanisms:
(1) the social support mechanism, which transfers the effect of online social support first to self-efficacy,
self-esteem, and subjective well-being, and then to citizenship behavior; and (2) the social identity mechanism, which relates the perceived external prestige and distinctiveness of online support communities
to community identification and, in turn, to citizenship behavior. Data collected from 159 valid users
of online support communities provides partial support for the research model. The findings indicate
that perceived external prestige and community distinctiveness positively affect an individual’s identification with an online support community, which in turn has a positive effect on OCCB. Social support
has a positive effect on self-efficacy, self-esteem and subjective well-being. Subjective well-being has
a stronger effect on OCCB than does community identification. Implications for theory and practice are
discussed.
© 2015 Elsevier Ltd. All rights reserve
 

کد A1

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی