گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

سایت گروه آمار سبز با بی شمار محصولات آموزشی، لایسنس نرم افزارها

******************
پل ارتباطی با ما:
09384505489
ساعات پاسخگویی صبح ها: 11 الی 13؛ عصرها: 16 الی 18؛ «فقط در ساعات اعلام شده از طریق تماس تلفنی، پاسخگوی شما هستیم» روزهای پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیل پاسخگویی فقط از طریق پیام رسان واتس اَپ و تِلگرام

******************
آدرس زیر را در نوار آدرس مرورگرتان، کپی و پیست کنید و دکمه اینتر را بزنید:

Https://gstatgroup.com
توجه توجه
تهیه محصولات گروه آمار سبز تنها از طریق آدرس سایت بالا امکان پذیر است و هیچ ارسالی از طریق CD و DVD صورت نمی گیرد.
مواظب افراد سودجو باشید که در قالب نام برند گروه آمار سبز آموزش های بی ارزش را عرضه می کنند.

کد شامد ساماندهی:
1-1-765490-64-0-8

این مقاله دارای 18 صفحه بوده که در سال 2013 منتشر شده است. چکیده لاتین و ترجمه آن را می توانید از قسمت زیر مشاهده کنید. برای سفارش این ترجمه می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09384505489

کد مقاله B10

چکیده

هدف

پژوهش حاضر درصدد تحلیل قلمرو و حوزه‌ای است که دوره‌های کارشناسی در نیوزیلند شامل رضایت در مورد مسائلی از سوی بخش‌های عمومی و غیرانتفاعی و همچنین تمرکز روی کسب‌وکارهای انتفاعی می‌باشد.

طراحی/روش‌شناسی/رویکرد

پژوهش حاضر بر اساس این فرض شکل‌گرفته است که حسابداری دقیق محتوا در درون محیط خدمات بخش عمومی الزامی و ضروری است که مبادلات پیچیده و مبهم می‌باشند، و همچنین دارای تمرکز بلندمدتی هستند، و اینکه دولت اغلب اوقات یک نقش قانونی را ایفا می‌کند.در این پژوهش از اطلاعات معلمان، مطالعه مبانی نظری و ادبیات پژوهش و مصاحبه‌های نیمه ساختاریافته استفاده‌شده است.

نتایج پژوهش

در این پژوهش مشاهده شد که آموزش حسابداری مالی منفعت محور در نیوزیلند از آموزش بافت‌های خدمات عمومی و دولتی به‌ویژه وقتی‌که حوزه‌های حسابداری مشابه ای قابل‌اجرا در همه بخش‌ها می‌باشد، جلوگیری و ممانعت می‌کند. تحمیل استانداردهای حسابداری بخش خصوصی فرصتی را برای برجسته ساختن خدمات بخش عمومی فراهم کرده است، اما ظرفیت و گنجایش آن در یک برنامه آموزشی متراکم ممکن است منجر به تهدید و اخطاری برای این حرفه گردد.

اصالت/ارزشمندی

این پژوهش یک تحلیل معاصری را با تمرکز روی آموزش در نیوزیلند در یک‌زمانی عرضه می‌دارد وقتی استانداردهای حسابداری و قوانین ممیزی خود مرزی برای تغییر است.

کلمات کلیدی

آموزش حسابداری بخش عمومی، آموزش حسابداری، آموزش حسابداری بخش غیرانتفاعی، آموزش حسابداری، حسابداری بخش عمومی، نیوزیلند

نوع پژوهش

 مقاله علمی پژوهشی

Does public services accounting belong in the curriculum?

Abstract
Purpose
– This paper aims to analyse the extent to which undergraduate courses in New Zealand contain content on issues from the public and not-for-profit sectors, in addition to a for-profit business focus.
Design/methodology/approach – The research is based on the premise that
contextually-appropriate accounting is required within the public services sphere where transactions are complex and ambiguous, have a long-term focus, and where the government often performs a regulatory role. It is informed by a survey of educators, document reviews and semistructured interviews.
Findings – This research finds that profit-oriented financial accounting education in New Zealand
crowds out the teaching of public services content, especially when the same accounting concepts can be applied to all sectors. The imposition of sector-specific accounting standards offers an opportunity to highlight public services, but its inclusion in a crowded curriculum may require coercion from the profession.
Originality/value – This paper offers a contemporary analysis of the focus of teaching in New Zealand at a time when accounting standards and auditing regulation is on the brink of change.
 

Keywords Public sector accounting education, Accounting education, Not-for-profit sector accounting education, Accounting, Education, Public sector accounting, New Zealand Paper type Research paper

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی