کد مقاله B11: مدیریت دانش (KM)تلفن همراه: توسعه و یکپارچهسازی فروشگاه برنامهسازمانی (EAS) با سیستم مدیریت دانش (KM) موجود (فعلی)+ ترجمه
این مقاله دارای 6 صفحه بوده که در سال 2011 منتشر شده است. چکیده لاتین و ترجمه آن را می توانید از قسمت زیر مشاهده کنید. برای سفارش این ترجمه می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.
09384505489
کد مقاله B11
چکیده
جهانیشدن و پیشرفت فناوریهای تلفن همراه در سازمانها بهطور چشمگیری نیروهای کاری تلفن همراه را افزایش داده است. فروشگاه نرمافزار موسسه فروشگاه برنامهسازمانی (EAS) ازجمله پدیدههای نوظهور و پیشگام در کنترل کردن فناوریهای تلفن همراه برای دستیابی به راهحلهای سازمانی است. این راهحلها بسیار متنوع بوده و روی حوزههایی متمرکز است که توجه اندکی بهسوی آنها معطوف شده است. مفهوم مدیریت دانش تلفن همراه (mKM) هنوز در مرحله معرفی خویش قرار دارد. این پژوهش چارچوبی را برای درک توسعه و یکپارچهسازی فروشگاه برنامهسازمانی (EAS) در راستای استراتژیهای مدیریت دانش موجود سازمان عرضه خواهد داشت. مفاهیم معماری خدمت گرا (SOA) در توسعه و یکپارچهسازی برنامههای تلفن همراه بکار گرفته میشود. همچنین پیشنهاد میشود برای معرفی ساختار حاکمیت رسمی برای سیستمی یکپارچه اقدام گردد. سودمندی و منفعت چارچوب پیشنهادشده، تقویت و افزایش انعطافپذیری، اثربخشی، کارایی، فراگیری و پیوند و ارتباطات برای ازجمله تلاشهای پیادهسازی مدیریت دانش سازمانی میباشد. در پایان با ارائه چند پیشنهاد کاربردی برای توسعه فروشگاه برنامهسازمانی (EAS) و همچنین بحث در مورد چالشهای پیش رو و آینده توسعه برنامههای تلفن همراه به نتیجهگیری خواهیم پرداخت.
کلمات کلیدی: برنامههای تلفن همراه، فروشگاه برنامهسازمانی (EAS)، مفهوم مدیریت دانش تلفن همراه (mKM)، پویایی سازمانی، یادگیری سیال.
Investigation of mobile Knowledge Management: Developing and Integrating Enterprise App Store with existing Knowledge Management System
ABSTRACT
Globalization and the rise of mobile technologies have significantly increased the mobile workforce in organizations. Enterprise App Store (EAS) is a rising phenomenon to harness mobile technologies for achieving enterprise solutions. These solutions are largely diversified and lack focus to address specific business areas. The concept of mobile knowledge management (mKM) is still in its infancy. This paper suggests a framework to realize the development and integration of an EAS to existing KM strategies of the organization. Service oriented architecture (SOA) concepts are utilized in developing and integrating mobile applications. It is also suggested to introduce formal governance structure for the integrated system. The benefits of the suggested framework are enhanced flexibility, efficiency, effectiveness, ubiquity and connectivity to the organizational KM endeavours. The paper concludes with some recommendations for the EAS development, discussion about present challenges and future of the mobile application development.
Keywords
Mobile application, Enterprise Application Store (EAS), Mobile Knowledge Management (mKM), Enterprise mobility, mobile learning.