گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

سایت گروه آمار سبز با بی شمار محصولات آموزشی، لایسنس نرم افزارها

******************
پل ارتباطی با ما:
09384505489
ساعات پاسخگویی صبح ها: 11 الی 13؛ عصرها: 16 الی 18؛ «فقط در ساعات اعلام شده از طریق تماس تلفنی، پاسخگوی شما هستیم» روزهای پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیل پاسخگویی فقط از طریق پیام رسان واتس اَپ و تِلگرام

******************
آدرس زیر را در نوار آدرس مرورگرتان، کپی و پیست کنید و دکمه اینتر را بزنید:

Https://gstatgroup.com
توجه توجه
تهیه محصولات گروه آمار سبز تنها از طریق آدرس سایت بالا امکان پذیر است و هیچ ارسالی از طریق CD و DVD صورت نمی گیرد.
مواظب افراد سودجو باشید که در قالب نام برند گروه آمار سبز آموزش های بی ارزش را عرضه می کنند.

کد شامد ساماندهی:
1-1-765490-64-0-8

این مقاله دارای 15 صفحه بوده که در سال 2014 منتشر شده است. چکیده لاتین و ترجمه آن را می توانید از قسمت زیر مشاهده کنید. برای سفارش این ترجمه می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09384505489

کد مقاله B18

چکیده:

اندازه گیری فرایند های نوآوری به یک دغدغه و نگرانی اصلی برای پژوهشگران آکادمیکی و مدیران فروش تبدیل شده است. این پیوهش یک چارچوبی را برای اندازه گیری ظرفیت نوآوری(IC)، بر اساس 15 شیوه مدیریت نوآوری ارائه می کند. هر شیوه  در داخل چند متغیر که  پدیده ای و حقایق قابل مشاهده هستند، به صورت فرعی تقسیم شده است. روش آماری آزمون تی  و رویکرد چند متغیره برای این پژوهش تنظیم شده است که چهار گروه از شرکت های نوآور انه را برای تکنولوژی پیشنهاد می کند.(خیلی فعال، فعال متوسط به بال، فعال، منفعل).ویژگی های مشاهده شده از این چهار شرکت این امکان را فراهم می آورد که تعیین ظرفیت نوآوری صورت پذیرد و برای ارائه پیشنهادات کاربردی برای آن ها  با هدف تقویت­شان مفید واقع شود. داده های موردنیاز این تحقیق بین  گروهی متشکل از موسسه های کوچک و متوسط(SMEs) در صنعت تولیدی در لورین(منطقه ای در شرق فرانسه)، که از طریق پرسشنامه میدانی جمع آوری گردیده است و برای تعیین ظرفیت نوآوری شرکت ها بکار گرفته شده است.

کلید واژه ها: نوآوری، آموزش، آزمون ارزش، ظرفیت نوآوری.

Evaluating innovative processes in french firms: Methodological proposition for firm innovation capacity evaluation

a b s t r a c t
Measuring innovation processes is a major concern for academics and firm managers. This study proposes an innovation capacity (IC) measure framework based on a set of 15 innovation management practices. Every practice is subdivided into multiple criteria which are directly observable phenomena or facts. The statistical method of value test and a multi-criteria approach are adopted to propose a typology of four groups of innovative firms (proactive, preactive, reactive, passive). The features observed on these groups of firms allow the determination of the firms’ innovation capacity and are useful for providing recommendations and practical actions for them, with a view to reinforcing it. Data from a sample group of 39 small and medium sized enterprises (SMEs) in the manufacturing industry in Lorraine, France were collected via a field survey and were fed into the model to determine the innovation capacity of the companies.

Keywords:
Innovation
Evaluation
Value test
Innovation capacity

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی