گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

سایت گروه آمار سبز با بی شمار محصولات آموزشی، لایسنس نرم افزارها

******************
پل ارتباطی با ما:
09384505489
ساعات پاسخگویی صبح ها: 11 الی 13؛ عصرها: 16 الی 18؛ «فقط در ساعات اعلام شده از طریق تماس تلفنی، پاسخگوی شما هستیم» روزهای پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیل پاسخگویی فقط از طریق پیام رسان واتس اَپ و تِلگرام

******************
آدرس زیر را در نوار آدرس مرورگرتان، کپی و پیست کنید و دکمه اینتر را بزنید:

Https://gstatgroup.com
توجه توجه
تهیه محصولات گروه آمار سبز تنها از طریق آدرس سایت بالا امکان پذیر است و هیچ ارسالی از طریق CD و DVD صورت نمی گیرد.
مواظب افراد سودجو باشید که در قالب نام برند گروه آمار سبز آموزش های بی ارزش را عرضه می کنند.

کد شامد ساماندهی:
1-1-765490-64-0-8

این مقاله دارای 10 صفحه بوده که در سال 2014 منتشر شده است. چکیده لاتین و ترجمه آن را می توانید از قسمت زیر مشاهده کنید. برای سفارش این ترجمه می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09384505489

کد مقاله A6

چکیده:

جمع­ آوری اطلاعات از محیط خارجی(بیرونی) به منظور خلق مزایای رقابتی برای هتل ها از اهیمت بالایی برخوردار می باشد. زیرا هتل ها نسبت به اطلاعات بیرونی و حفظ سیستم های گردآوری، انتشار اطلاعات و انتقال آن در قالب پاسخگویی به این شرایط  بسیار حساس می باشند.علاوه براین، ماهیت و اهمیت اطلاعات در ارتباط با حوزه مرتبط به آن، به طور موازی و همزمان تغییر خواهد کرد. در این پژوهش، اقسام گوناگون اطلاعات براساس اجزای مختلف محیط بیرونی مورد توجه قرار گرفته است. اهمین سطوح گونه های مختلف اطلاعات تبیین شده است. از سوی دیگر، منابع اطلاعات با توجه به اهمیت سطوح آن ها رتبه بندی شده است. مهمترین اقسام اطلاعات برای هتل ها، اطلاعات مرتبط با سیستم های کامپیوتری و خودکار و سطوح رضایتمندی مشتریانشان می باشد.درنتیجه، اطلاعات براساس محیط تکنولوژیکی، در مورد گردشگران و در مورد عرضه کنندگان و محیط قانونی به عنوان آیتم های مهم در این پژوهش درنظر گرفته شده ­اند. درحالی که کانال اطلاعاتی مشتریان، اینترنت، رقبا فعال در مکان مشابه و پرسنل نیز به عنوان مهمترین منابع در این پژوهش درنظر گرفته شده­ اند.

کلمات کلیدی: مدیریت استراتژیک، تجزیه و تحلیل استراتژیکی محیط خارجی، اسکن و جستجوی محیطی، مدیران هتل­ها

 

Abstract
Information gathering from external environment is very important in order to create competitive
advantage for hotels. Because of this, hotels are very sensitive to the external information and sustain the
systems gathering, disseminating information and transforming it into the response. Furthermore the
mean of information will change in parallel with the area which information related on. In this study
different types of information based on different components of external environment were considered.
Importance levels of different kind of information were determined. On the other hand, the sources of
information were asked to rank by considering the level of importance. The most important types of
information for hotels are information about computerization, automation systems and satisfaction levels
of their customers. Thus, information based on technological environment, about tourists, about suppliers
and legal environment were percept as relatively more important. As an information channel customers,
internet, rivals working same location and employees were percept more important sources.
© 2011 Published by Elsevier Ltd. Selection and/or peer-review under responsibility 7th International
Strategic Management Conference
Keywords: Strategic Management, Strategic Analysis of the External Environment, Environmental Scanning, Hotel Managers

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی