کد مقاله A15: مدیریت روابط مشتری(CRM) بهعنوان نگرش بازاریابی بر پایه اطلاعات مشتری + ترجمه
این مقاله دارای 5 صفحه بوده که در سال 2012 منتشر شده است. چکیده لاتین و ترجمه آن را می توانید از قسمت زیر مشاهده کنید. برای سفارش این ترجمه می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.
09384505489
کد مقاله A15
چکیده:
این پژوهش به بررسی و تشریح یکی از مهمترین دستورالعملهای مهم در ارتباط با مدیران و مشتریان که بهعنوان مدیریت روابط با مشتری معروف است، میپردازد. مدیریت روابط مشتری، یک کلمه مخفف میباشد که متشکل از سه کلمه اصلی دیگر است که عبارتاند از مشتری، روابط، و مدیریت. مدیریت روابط مشتری دربرگیرنده همه ابعاد تغییر با مشتری بوده و بهنوبه خود عناصر اصلی را که در ارتباط با مشتریان میباشند، را در درون سازمان به وجود میآورد. یکی از مهمترین و ارجحترین قوانین در مدیریت روابط مشتری فرمول 4 پی(یا آمیخته بازاریابی ) میباشد. آمیخته بازاریابی درواقع یک کلمه مخفف شده بوده که دربرگیرنده قیمت، محصول، ارتقاء، و مکان فروش/توزیع میباشد. طول دوره حیات مشتری(CLV) یکی از دیگر ابزار احتمالی برای ارزیابی و اندازهگیری این رابطه به شمار میرود.
کلمات کلیدی: مدیریت روابط مشتری، رابطه مشتری، مدیریت.
CRM as a Marketing Attitude Based on Customer’s Information
Abstract
This paper explains one of the most useful regulations in relation with managers and customers known as “CRM” . ”CRM“ is an acronym which is comprised of three main words , “CUSTOMER” , “RELATOINSHIP” & “MANAGEMENT” .”CRM“ includes all aspects of the exchange with customers and make whole elements within an organization relevant which are in relationship with customers .one of the most important rules in “CRM” is 4P formula .4P is an abbreviation which is combined of “PRICE” , “PRODUCT” ,”PROMOTION” & “PLACE” .Customer life time value ,“CLV” , is one of the possible tools to measure this relationship .
Keywords: CRM , Customer Relationship , Management