گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

سایت گروه آمار سبز با بی شمار محصولات آموزشی، لایسنس نرم افزارها

******************
پل ارتباطی با ما:
09384505489
ساعات پاسخگویی صبح ها: 11 الی 13؛ عصرها: 16 الی 18؛ «فقط در ساعات اعلام شده از طریق تماس تلفنی، پاسخگوی شما هستیم» روزهای پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیل پاسخگویی فقط از طریق پیام رسان واتس اَپ و تِلگرام

******************
آدرس زیر را در نوار آدرس مرورگرتان، کپی و پیست کنید و دکمه اینتر را بزنید:

Https://gstatgroup.com
توجه توجه
تهیه محصولات گروه آمار سبز تنها از طریق آدرس سایت بالا امکان پذیر است و هیچ ارسالی از طریق CD و DVD صورت نمی گیرد.
مواظب افراد سودجو باشید که در قالب نام برند گروه آمار سبز آموزش های بی ارزش را عرضه می کنند.

کد شامد ساماندهی:
1-1-765490-64-0-8

این مقاله دارای 8 صفحه بوده که در سال 2016 منتشر شده است. چکیده لاتین و ترجمه آن را می توانید از قسمت زیر مشاهده کنید. برای سفارش این ترجمه می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09384505489

کد مقاله A19

چکیده:

هدف پژوهش حاضر، تحلیل و بررسی اثر رهبری خدمت گذار روی فرهنگ‌سازمانی، تعهد سازمانی، رفتار شهروندی سازمانی و عملکرد کارکنان، و همچنین اثر فرهنگ سازمان روی رفتار شهروندی سازمانی و عملکرد کارکنان؛ اثر تعهد سازمان روی رفتار شهروندی سازمانی و عملکرد کارکنان؛ و اثر رفتار شهروندی سازمانی روی عملکرد کارکنان است. پژوهش حاضر دربرگیرنده مدیران و کارکنان شرکت‌های تعاونی بانوان در شرق جاوه(جزیره‌ای در اندونزی) است. تحلیل از نوعی توصیفی بوده و از حداقل مربعات جزئی(PLS) استفاده‌شده است. نتایج نشان داد که رهبری خدمت گذار روی فرهنگ‌سازمانی، تعهد سازمانی، رفتار شهروندی سازمانی، و عملکرد فروش، و همچنین فرهنگ‌سازمانی روی رفتار شهروندی سازمانی اثر مثبت و معنی‌داری دارد. اما روی عملکرد کارکنان معنی‌دار نیست. تعهد سازمانی چه روی رفتار شهروندی سازمانی و روی عملکرد کارکنان اثر مثبت و معنی‌داری ندارد و همچنین رفتار شهروندی سازمانی روی تعهد کارکنان اثر مثبت و معناداری دارد.

کلمات کلیدی: عملکرد کارکنان، فرهنگ سازمان، رفتار شهروندی سازمانی(OCB)، تعهد سازمانی، رهبری خدمت گذار.

 

The Impact of Servant Leadership on Organization Culture, Organizational Commitment, Organizational Citizenship Behaviour (OCB) and Employee Performance in Women Cooperatives
 
Abstract
This paper aimed to analyze the impact of servant leadership on organizational culture, organizational commitment, OCB; and employee performance; organization culture on OCB and employee performance; organization commitment on OCB and employee performance; and OCB on employee performance. Research involved managers and employees of Women Cooperatives in East Java (40 respondents). The analysis is descriptive and used Partial Least Square. The results showed: servant leadership impacted significantly on organizational culture, organizational commitment, OCB and employee performance; organization culture impacted significantly on OCB, but non significantly on employee performance; organizational commitment impacted non significantly on OCB nor on employee performance; and OCB impacted significantly on employee commitment

Keywords: Employee performance; organization culture; organizational citizenship behavior (OCB); organizational commitment; servant leadership

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی