گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

سایت گروه آمار سبز با بی شمار محصولات آموزشی، لایسنس نرم افزارها

******************
پل ارتباطی با ما:
09384505489
ساعات پاسخگویی صبح ها: 11 الی 13؛ عصرها: 16 الی 18؛ «فقط در ساعات اعلام شده از طریق تماس تلفنی، پاسخگوی شما هستیم» روزهای پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیل پاسخگویی فقط از طریق پیام رسان واتس اَپ و تِلگرام

******************
آدرس زیر را در نوار آدرس مرورگرتان، کپی و پیست کنید و دکمه اینتر را بزنید:

Https://gstatgroup.com
توجه توجه
تهیه محصولات گروه آمار سبز تنها از طریق آدرس سایت بالا امکان پذیر است و هیچ ارسالی از طریق CD و DVD صورت نمی گیرد.
مواظب افراد سودجو باشید که در قالب نام برند گروه آمار سبز آموزش های بی ارزش را عرضه می کنند.

کد شامد ساماندهی:
1-1-765490-64-0-8

این مقاله دارای 12 صفحه بوده که در سال 2016 منتشر شده است. چکیده لاتین و ترجمه آن را می توانید از قسمت زیر مشاهده کنید. برای سفارش این ترجمه می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09384505489

کد مقاله A2

چکیده:

نوآوری به‌عنوان یکی از عوامل کلیدی که بر روی موفقیت بلندمدت شرکت در بازارهای رقابتی امروزی شناخته‌شده است. به‌عنوان یک نتیجه، در این رابطه پژوهش‌های متعددی بر روی عوامل تعیین‌کننده نوآوری صورت گرفته است.امروزه، تمرکز اصلی بر روی افراد، رفتار، تأکید بر روی نقش فرهنگ‌سازمانی، به‌عنوان عاملی که هم می‌تواند موجب برانگیختن و پیدایش نوآوری شده و هم آن را محدود کند،  و بوده و درنهایت این عوامل بر روی عملکرد شرکت تأثیر می‌گذارند.به‌هرحال، مطالعات تجربی انگشت‌شماری بر روی ارتباط بین این متغیرها به‌ویژه در اسپانیا صورت گرفته است. هدف این پژوهش مطالعه و بررسی بین این ارتباطات و روابط در نمونه آماری شرکت‌های صنعتی است. نتایج نشان داد که فرهنگ پرورش‌دهنده نوآوری بوده و همچنین، درپی آن عملکرد شرکت را دربر دارد. و یا همچنین می‌تواند مانعی در مقابل بروز نوآوری تلقی شود و به ارزش‌ها و باورهایی که فرهنگ آن‌ها را پرورش می‌دهد بستگی دارد. این مورد به‌وضوح نشان داد که فرهنگ ادهوکراتیک به‌عنوان بهترین عامل و متغیر پیش‌بینی کننده نوآوری و عملکرد می‌باشد. مطابق با این نتایج، می‌توان به این صورت نتیجه گرفت که نوآوری رابطه بین نوع خاصی از فرهنگ‌سازمانی و عملکرد را تعدیل می‌کند.

کلمات کلیدی: فرهنگ‌سازمانی، نوآوری، عملکرد.

Abstract Innovation is considered to be one of the key factors that influence the long-term
success of a company in the competitive markets of today. As a result, there is a growing interest
in the further study of the determining factors of innovation. Today, the focus is on these factors
related to people and behavior, emphasizing the role of organizational culture, as a factor that
can both stimulate or restrain innovation, and therefore affect company performance. However,
there is little empirical research linking these variables, particularly in the Spanish context.
The purpose of this paper is to study these links by using a sample of industrial companies. The
results show that culture can foster innovation, as well as company performance, or it could also
be an obstacle for both of them, depending on the values promoted by the culture. It has been
found specifically, that an adhocratic culture is the best innovation and performance predictor.
Based on these results, it can be concluded that, innovation mediates the relationship between
certain types of organizational cultures and performance.
© 2015 Fundación Universitaria Konrad Lorenz. Published by Elsevier España, S.L.U. This is
an open access article under the CC BY-NC-ND license (http://creativecommons.org/licenses/
by-nc-nd/4.0/).

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی