گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

سایت گروه آمار سبز با بی شمار محصولات آموزشی، لایسنس نرم افزارها

******************
پل ارتباطی با ما:
09384505489
ساعات پاسخگویی صبح ها: 11 الی 13؛ عصرها: 16 الی 18؛ «فقط در ساعات اعلام شده از طریق تماس تلفنی، پاسخگوی شما هستیم» روزهای پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیل پاسخگویی فقط از طریق پیام رسان واتس اَپ و تِلگرام

******************
آدرس زیر را در نوار آدرس مرورگرتان، کپی و پیست کنید و دکمه اینتر را بزنید:

Https://gstatgroup.com
توجه توجه
تهیه محصولات گروه آمار سبز تنها از طریق آدرس سایت بالا امکان پذیر است و هیچ ارسالی از طریق CD و DVD صورت نمی گیرد.
مواظب افراد سودجو باشید که در قالب نام برند گروه آمار سبز آموزش های بی ارزش را عرضه می کنند.

کد شامد ساماندهی:
1-1-765490-64-0-8

این مقاله دارای 10 صفحه بوده که در سال 2016 منتشر شده است. چکیده لاتین و ترجمه آن را می توانید از قسمت زیر مشاهده کنید. برای سفارش این ترجمه می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09384505489

کد مقاله A3

چکیده

کنترل رسمی از سوی مشتریان از طریق عقد قرارداد و نظارت مستلزم این است که شرکت ها شیوه های مدیرت زنجیره تامین سبز را اجراء کنند(GSCM). کنترل غیررسمی حاکمیت رابطه ای مشتری (CRG) از حیث اعتماد و تعاون همچنین نقش مهمی را بازی می کند، اما چگونگی نحوه تاثیرات حاکمیت رابطه ای مشتری بر روی شرکت ها در دستیابی به عملکرد اقتصادی و محیطی از طریق شیوه های مدیریت زنجیره تامین به خوبی آشکار نیست. به منظور بررسی و کاوش در نقش حاکمیت رابطه ای مشتری، این پژوهش یک مدل مفهومی را با چهار فرضیه به منظور پیشنهاد اثرات میانجیگری و تعدیلگری حاکمیت رابطه ای مشتری بر روی روابط بین دو شیوه مدیریت زنجیره تامین سبز(نوآوری سبز و خرید سبز) و عملکرد اقتصادی/ محیطی توسعه داده شده است. براساس 333 پرسشنامه جمع آوری شده از شهرهای صادراتی معمولی در چین، دو فاکتور و مولفه حاکمیت رابطه ای مشتری یعنی «اعتماد و رابطه » و«تعاون و تعامل» شناسایی شد. نتایج آماری بدست آمده از طریق تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی نشان داد که هر دو تاثیر میانجیگری و تعدیل کنندگی وجود دارد. حاکمیت رابطه ای مشتری به طور جزئی  اثر شیوه های مدیریت زنجیره تامین سبز بر روی عملکرد  محیطی را تعدیل کند. به هرحال، اعتماد و رابطه برای نوآوری سبز در فراهم کردن عملکرد محیطی می تواند تعیین کننده باشد. اگر شرکت ها در صدد آن باشند تا عملکرد اقتصادی خود را از طریق خرید سبز بهبود شده است، آنها باید بین خود و مشتریانشان  اعتماد و رابطه برقرار کنند. درحالی، تعاون و تعامل با مشتری برای شرکت ها در دستیابی به عملکرد اقتصادی از طریق نوآوری سبز برای شرکت ها ضروری و حیاتی است. این پژوهش در تلاش است تا مطالعات پیشین کنترل مشتریان برای سنجش و بررسی  نقش حاکمیت رابطه ای مشتری برای انجمن مدیریت زنجیره تامین سبز بهبود عملکرد را وسعت ببخشد. نتایج آماری، اثربخشی مکانیزم حاکمیت از دیدگاه رابطه با مشتری برای دستیابی به عملکرد اقتصادی و محیطی از طریق شیوه های مدیریت زنجیره تامین سبز را شناسایی کرد.

کلمات کلیدی: مدیریت زنجیره تامین سبز، حاکمیت رابطه ای مشتری، عملکرد محیطی، عملکرد اقتصادی.

The formal control from customers through contracts and monitoring requires companies to implement
green supply chain management (GSCM) practices. The informal control of customer relational governance (CRG) in terms of trust and cooperation also plays a role but it is not clear how CRG affects
companies in gaining environmental and economic performance through GSCM practices. To explore the
role of CRG, this paper develops a conceptual model with four hypotheses to propose moderation and
mediation effects of CRG on the relationships between two GSCM practices (green innovation and green
purchasing) and environmental/economic performance. Based on 333 questionnaires collected from a
typical export-oriented city in China, two CRG factors are identified, they are, relationship & trust, and
cooperation & reciprocity. Statistic results through hierarchical regression analysis demonstrate that both
moderation and mediation effects exist. CRG partially mediates the effect of GSCM practices on environmental performance. However, relationship & trust can be detrimental for green innovation to bring
environmental performance. If companies aim to improve economic performance through green purchasing, they should establish relationship & trust with customers. Meanwhile, cooperation & reciprocity
with customers is needed for companies to gain economic performance through green innovation. This
paper contributes to extend the previous studies of formal control from customers to examine the role of
CRG for GSCM association of performance improvement. Statistic results identify effective governance
mechanisms from the perspective of customer relations to achieve environmental and economic performance through GSCM practices.
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی