گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

سایت گروه آمار سبز با بی شمار محصولات آموزشی، لایسنس نرم افزارها

******************
پل ارتباطی با ما:
09384505489
ساعات پاسخگویی صبح ها: 11 الی 13؛ عصرها: 16 الی 18؛ «فقط در ساعات اعلام شده از طریق تماس تلفنی، پاسخگوی شما هستیم» روزهای پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیل پاسخگویی فقط از طریق پیام رسان واتس اَپ و تِلگرام

******************
آدرس زیر را در نوار آدرس مرورگرتان، کپی و پیست کنید و دکمه اینتر را بزنید:

Https://gstatgroup.com
توجه توجه
تهیه محصولات گروه آمار سبز تنها از طریق آدرس سایت بالا امکان پذیر است و هیچ ارسالی از طریق CD و DVD صورت نمی گیرد.
مواظب افراد سودجو باشید که در قالب نام برند گروه آمار سبز آموزش های بی ارزش را عرضه می کنند.

کد شامد ساماندهی:
1-1-765490-64-0-8

این مقاله دارای 4 صفحه بوده که در سال 2016 منتشر شده است. چکیده لاتین و ترجمه آن را می توانید از قسمت زیر مشاهده کنید. برای سفارش این ترجمه می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09384505489

کد مقاله A18

چکیده:
رقابت در میان پاساژها شدت گرفته است. در پاسخگویی در این مورد، پژوهشگران دیدگاه‌های مختلفی را در مورد چگونگی تمایز پاساژها به‌منظور کسب و دستیابی به مزایای رقابتی توسعه و بسط داده‌اند که می‌توان به گنجاندن و اختصاص دادن سطح دسترسی به سرگرمی‌ها اشاره کرد(Sit et al., 2003). گروهی دیگر نیز پیشنهاد می‌کنند پاساژها خواسته‌ها و نیازهای غیرکاربردی را ارضا و برآورده می‌کنند که پاساژ عمدتاً دربرگیرنده آن است (Rintamaki et al., 2006). دراین‌باره یک مدل ارزیابی انعکاسی در این پژوهش به‌منظور آزمون و بررسی رابطه بین ساختارهای پنهان/مکنون تصویر و سازگاری پاساژ بر روی رفتار مشتری ارائه‌شده است. یک پاساژ با محصولات و خدمات پیشرفته باقابلیت‌های گران‌قیمت در اندونزی به‌عنوان حوزه قلمروی این پژوهش در نظر گرفته شد. همان‌طور که از فرضیه‌سازی شده است، تصویر پاساژ اثر مثبت و قوی بر روی رفتار مشتری می‌گذارد، یعنی شانس خرید مجدد، مراجعه بعدی به پاساژ و تبلیغ دهان‌به‌دهان(WOM) مثبت است. به‌هرحال، سازگاری و تطابق دربرگیرنده متغیرهای شاخص سازگاری تصویر شخصی و سازگاری با دیگر خریداران بوده و در این پژوهش هیچ‌گونه اثری از سوی این متغیر بر روی رفتار مصرف‌کننده مشاهده نشد. ما این پیامد پیش‌بینی‌نشده را به امتیاز پایین ابعاد Hofstede فردگرایی و افراط‌گرایی نسبت می‌دهیم. پاسخ‌دهندگان پرسشنامه این پژوهش اذعان داشتند که یک سطح بالای سازگاری خود تصویری و همچنین سازگاری با دیگر خریداران وجود دارد، اما  آن‌ها بسیار بی‌میل و بی‌رغبت هستند تا اثر آن روی رفتارهای خریدشان را بپذیرند، از سوی دیگر، این امر می‌تواند زیاده‌روی به شمار آمده و به فقدان عامل بازدارنده در ارتباط با کنترل اشتیاق‌های آن‌ها می‌باشد.
کلمات کلیدی: تصویر پاساژ، سازگاری خود تجسمی، وفاداری مشتری.

 

The relationship between shopping mall image and congruity on customer behaviour: Evidence from Indonesia
Abstract
Competition is intensifying amongst shopping malls. In response scholars have advanced various perspectives regarding how to differentiate shopping malls to gain competitive advantage, such as adding or expanding the level of entertainment available (Sit et al., 2003). Others suggest malls satisfy nonfunctional wants, which stem from associations one has with the mall (Rintamaki et al., 2006). Herein, a reflective measurement model is tested that explores the relationships between the latent constructs shopping mall image and congruity on customer behaviour. A high-end shopping mall in Indonesia is the context. As hypothesized, shopping mall image had a strong effect on customer behaviour, namely, the likelihood of purchasing, returning to the mall, and spreading positive WOM. However, congruity – captured by the indicator variables ‘self-image congruity’ and ‘congruity with other shoppers’ – had no effect on customer behaviour. We attribute this unanticipated finding to Indonesians scoring low on Hofstede’s dimensions of Individualism and Indulgence. Survey participants indicated that there was high self-image congruity as well as congruity with other shoppers, but were unwilling to admit it affects their shopping behaviour – arguably, that would be self-indulgent and indicate a lack of restraint with respect to controlling their desires.
© 2016 Australian and New Zealand Marketing Academy. Published by Elsevier Ltd. All rights reserved.
 

 Keywords:
Shopping mall image
Self-image congruity
Customer loyalty

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی