گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

سایت گروه آمار سبز با بی شمار محصولات آموزشی، لایسنس نرم افزارها

******************
پل ارتباطی با ما:
09384505489
ساعات پاسخگویی صبح ها: 11 الی 13؛ عصرها: 16 الی 18؛ «فقط در ساعات اعلام شده از طریق تماس تلفنی، پاسخگوی شما هستیم» روزهای پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیل پاسخگویی فقط از طریق پیام رسان واتس اَپ و تِلگرام

******************
آدرس زیر را در نوار آدرس مرورگرتان، کپی و پیست کنید و دکمه اینتر را بزنید:

Https://gstatgroup.com
توجه توجه
تهیه محصولات گروه آمار سبز تنها از طریق آدرس سایت بالا امکان پذیر است و هیچ ارسالی از طریق CD و DVD صورت نمی گیرد.
مواظب افراد سودجو باشید که در قالب نام برند گروه آمار سبز آموزش های بی ارزش را عرضه می کنند.

کد شامد ساماندهی:
1-1-765490-64-0-8

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

با سلام و عرض ادب خدمت شما بازدیدکننده گرامی؛

همان‌طور که می‌دانیم بسته آموزشی تحلیل کیفی پیشرفته مَکس.کیُودا (Maxqda) از سوی گروه آمار سبز ارائه‌شده است. این بسته آموزشی در ویرایش دوم شامل 22 ویدئو آموزشی معادل 5 ساعت و 45 دقیقه بوده که به تحلیل مباحث ساده تا پیشرفته را شامل می‌شود که به شرح زیر است:

- کدگذاری فایل‌های پی.دی.اف، عکس و فایل متنی word؛

- واردکردن انواع اسناد از شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها؛

-کانورت (Convert) کردن اسناد متنی؛

-معرفی عملگر کدگذاری Variable، Analyzie و Mixed Method؛

-معرفی ابزار نحوه ارائه نتایج تحلیل و فراوانی کدها؛

-معرفی ابزار تهیه گزارش از تحلیل داده‌ها؛

-نحوه گروه‌بندی و ویرایش اسناد متنی؛

-نحوه فعال‌سازی اسناد متنی؛

-یادداشت نویسی (Memos

-نحوه رنگ‌بندی کدها؛

و سایر بخش‌های دیگر که در این پست قابل‌ارائه نبوده را شامل می‌شود. این بسته آموزشی با تدریس گِراهام هُوفز(Dr.Graham Hughes) و جُولیا گِرسون (Dr.Jolia Gerson) آموزش داده‌شده است که کاملاً به‌صورت تخصصی ترجمه‌شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۹ ، ۱۱:۳۲
گروه آمار سبز

با سلام و عرض ادب خدمت شما بازدیدکننده گرامی؛

همان‌طور که می‌دانیم بسته آموزشی تحلیل کمی پیشرفته اِمپلاس (Mplus) از سوی گروه آمار سبز ارائه‌شده است. این بسته آموزشی شامل 9 ویدئو آموزشی معادل 1 ساعت و 30 دقیقه بوده که به تحلیل مباحث ساده تا پیشرفته ازجمله بررسی نحوه فراخوانی داده‌ها از SPSS به امپلاس، دستورنویسی مباحث ساده و پیشرفته، نحوه خروجی گرفتن از نرم‌افزار، بررسی تحلیل اکتشافی(EFA) و تحلیل عاملی تأییدی(CFA)، مباحث رگرسیون چند متغیره و مباحث پیچیده میانجیگری و نقش تعدیل گری از جنس اثر متقابل و یا تحلیل چند گروهی را شامل می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۹ ، ۱۰:۵۱
گروه آمار سبز

با سلام و عرض ادب خدمت شما بازدیدکننده گرامی؛

همان‌طور که می‌دانیم بسته آموزشی تحلیل کمی پیشرفته فراتحلیل با نرم‌افزار  Comprehensive Meta Analysis v3 از سوی گروه آمار سبز ارائه‌شده است. این بسته آموزشی شامل 14 ویدئو آموزشی معادل 6 ساعت بوده که به تحلیل مباحث ساده تا پیشرفته از جمله بررسی تاثیر دو یا چند گروه در بین مطالعات گردآوری شده، بررسی فرا رگرسیون (Meta-regression) و بررسی نقش متغیر تعدیلگر به صورت کمی(Integer) یا طبقه بندی (Categoriacal) و استخراج مدل نهایی را شامل می‌شود. این بسته آموزشی با تدریس دکتر مایکل بُوِرنستین (Dr. Michael Boresntein) آموزش داده‌شده است که کاملاً به‌صورت تخصصی ترجمه و سپس برای رفاه حال پژوهشگران دوبله‌شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۹ ، ۱۲:۲۰
گروه آمار سبز

با سلام و عرض ادب خدمت شما بازدیدکننده گرامی؛

همان‌طور که می‌دانیم بسته آموزشی تحلیل کیفی پیشرفته با نرم‌افزار Atlas.ti  نسخه 7.4 از سوی گروه آمار سبز ارائه‌شده است. این بسته آموزشی شامل 22 ویدئو آموزشی معادل 2 ساعت و 10 دقیقه بوده که به مباحث ساده کدگذاری تا تحلیل‌های پیشرفته را شامل می‌شود. این بسته آموزشی با تدریس پرفسور ریکاردو کانتریراس (Prof. Ricardo Contreras) آموزش داده‌شده است که کاملاً به‌صورت تخصصی ترجمه و سپس برای رفاه حال پژوهشگران دوبله‌شده است. برای اینکه شما دوستان از کیفیت و محتوای این آموزش آگاه شوید، در قسمتی از بخش دوم این بسته آموزشی در پوشه‌ای تحت عنوان Free Vidoes+License +Certificates قسمت‌هایی از این بسته آموزشی به‌صورت رایگان قرار داده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۹۹ ، ۱۲:۵۹
گروه آمار سبز

در این ویدئو آموزشی در ارتباط با ابزار یادداشت نویسی یا مِمُو گذاری در یک پروژه مکس کیودا آموزش داده‌شده است. همان‌طور که می‌دانیم، در هر مرحله از یک پروژه مکس کیودا، می‌توانیم روی کدها و حتی روی اسناد متنی، عکسی و همچنین ویدئو، یادداشت‌گذاری کنیم و یا حتی کدگذاری باز یا Free Memo انجام دهیم. در این ویدئو آموزشی به پژوهشگر کارایی این عملگرها آموزش داده‌شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۹۹ ، ۱۱:۰۶
گروه آمار سبز

یکی از گزارش‌هایی که باید در فصل چهارم پایان‌نامه به‌صورت کیفی ارائه گردد، مبحث مربوط به کُد کاوِرِج (Coverage) می‌باشد. همان‌طور که از نام آن پیداست پژوهشگر با استفاده از این ابزار می‌تواند میزان توزیع فراوانی کدها را برحسب کل فایل‌های مصاحبه، یا گروه‌بندی‌های ایجادشده توسط وی، استخراج نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۹۹ ، ۱۰:۱۸
گروه آمار سبز

مدت‌ها بود که از سوی اساتید و دانشجویان عزیز درخواست‌های مکرری برای کرک نرم‌افزار فرا تحلیل نسخه سوم (Comprehensive Meta AnalysisV3) به ما ارجاع داده می‌شد. حال در این پست می‌خواهیم به شما دوستان این مژده را بدهیم که هم‌اکنون می‌توانید کلید فعال‌سازی نامحدود این نرم‌افزار را از گروه آمار سبز دریافت کنید. شما دوستان می‌توانید ویدئو نحوه فعال‌سازی نامحدود فرا تحلیل نسخه سوم را از طریق لینک مستقیم زیر در آپارات مشاهده کنید:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ فروردين ۹۹ ، ۱۸:۲۲
گروه آمار سبز

شاید شما جزء آن دسته از دانشجویان و محققانی هستید که کماکان در جستجوی نسخه‌ای از نرم‌افزار لیزرل برای تحلیل داده‌هایتان به روش مدل‌سازی معادلات ساختاری می‌باشید. از این نرم‌افزار نسخه‌های کرک شده متعددی وجود دارد که با یک جستجوی ساده در موتور جستجوگر گوگل، می‌توانید آن‌ها را بیابید. همان‌طور که می‌دانیم نرم‌افزارهای متعددی در حوزه مدل‌سازی معادلات ساختاری وجود دارد که می‌توان به نرم‌افزارهای اسمارت پی‌ال‌اس نسخه سوم معروف به کمترین مربعات جزئی و همچنین ایموس، امپلاس و دیگر نرم‌افزارهای موجود در این حوزه اشاره کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ فروردين ۹۹ ، ۱۸:۴۸
گروه آمار سبز

یکی از مباحثی که باید در نرم افزار مکس کیودا مد نظر کاربر قرار گیرد، فعال سازی فایل های مصاحبه اعم از عکس، فیلم یا صوت قبل از گزارش گیری است. وقتی که در یک پروژه مکس کیودا، دو گروه از اسناد موجود باشد، آنگاه کاربر می تواند خروجی های نرم افزار را بر حسب این دو گروه یا جداگانه بررسی و تحلیل نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ فروردين ۹۹ ، ۱۴:۴۸
گروه آمار سبز

آموزش نحوه رنگ‌بندی کدهای اصلی و فرعی- Maxqda -Vid#7

دوشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۴۰ ب.ظ

در این ویدئو آموزشی، نحوه کدگذاری کدهای اصلی و فرعی یک پروژه در نرم‌افزار مکس کیودا، آموزش داده‌شده است. شاید این سؤال برای کاربر پیش بیاید که رنگ‌بندی کدهای یک پروژه چه ضرورتی دارد؟ همان‌طور که می‌دانیم نرم‌افزار مکس کیودا، یک نرم‌افزار تحلیل کیفی گرافیکی است. لذا با استفاده از ابزارهایی که در زبانه Analyze  و دیگر زبانه‌های دیگر موجود است، می‌توانیم خروجی‌ها را به تفکیک رنگ‌های شخصی‌سازی‌شده توسط کاربر، مشاهده کنیم.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ فروردين ۹۹ ، ۱۳:۴۰
گروه آمار سبز