گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

سایت گروه آمار سبز با بی شمار محصولات آموزشی، لایسنس نرم افزارها

******************
پل ارتباطی با ما:
09384505489
ساعات پاسخگویی صبح ها: 11 الی 13؛ عصرها: 16 الی 18؛ «فقط در ساعات اعلام شده از طریق تماس تلفنی، پاسخگوی شما هستیم» روزهای پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیل پاسخگویی فقط از طریق پیام رسان واتس اَپ و تِلگرام

******************
آدرس زیر را در نوار آدرس مرورگرتان، کپی و پیست کنید و دکمه اینتر را بزنید:

Https://gstatgroup.com
توجه توجه
تهیه محصولات گروه آمار سبز تنها از طریق آدرس سایت بالا امکان پذیر است و هیچ ارسالی از طریق CD و DVD صورت نمی گیرد.
مواظب افراد سودجو باشید که در قالب نام برند گروه آمار سبز آموزش های بی ارزش را عرضه می کنند.

کد شامد ساماندهی:
1-1-765490-64-0-8

نرم‌افزار اطلس تی آی (ATLAS.ti) یک ابزار قدرتمند برای تحلیل کیفی(qualitative analysis) حجم زیادی از فایل‌های متنی، گرافیکی، فایل‌های صوتی و ویدئویی(audio and video) به شمار می‌رود.

ابزارهای کاملاً حرفه‌ای موجود در نرم‌افزار اطلس تی آی، به کاربران کمک می‌کند تا محتوای پژوهش خود را سازمان‌دهی، شبیه‌سازی و به‌صورت خلاقانه و نظام‌مندی، مدیریت نمایند.

 نرم‌افزار ATLAS.ti به شما کمک می‌کند تا روی متریال و محتوای پژوهشی خودتان حداکثر تمرکز را داشته باشید. خواه اینکه فیلد یا حوزه پژوهش شما انسان‌شناسی(anthropology)، اقتصادی(economics)، جرم‌شناسی(criminology)، و یا پزشکی(medicine) باشد: نرم‌افزار ATLAS.ti خلاء و نیازهای تحلیل کیفی پژوهشتان را رفع می‌کند!

اینکه چطور از این نرم‌افزار حداکثر استفاده را در پژوهشتان ببرید، پیشنهاد می‌کنیم که خودآموز تحلیل آماری پیشرفته با نرم‌افزار ATLAS.ti در دو نسخه 7 و 8 را از سایت گروه آمار سبز تهیه کنید.

طیف وسیعی از انواع فایل‌های رسانه‌ای (Huge Variety Of Media Types)

نرم‌افزار ATLAS.ti به کاربرانش طیف وسیعی رسانه‌ها را برای تحلیل و پژوهش پیشنهاد می‌کند: خواه اینکه صدها سند، ویدئوهای صوتی و تصویری و یا تصاویر در این نرم‌افزار کدگذاری شوند، نرم‌افزار ATLAS.ti هیچ محدودیتی برای کاربرانش به همراه ندارد!

کار با اسناد متنی در قالب همه فرمت‌های اصلی که می‌توان به فایل‌هایی با فرمت‌های txt,.doc, .docx, .odt و پی‌دی‌اف اشاره کرد را پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این نرم‌افزار کاربران می‌توانند به‌طور کاملاً خودکار در سرتاسر انواع فایل‌ها از قبیل اسناد پیمایش و جستجو کرده و با استفاده از ابزارهای کاربردی در این نرم‌افزار اقدام به کدگذاری خودکار نمایند.

از آزادی در انتخاب فرمت‌های فایل‌های فراخوانی شده در این نرم‌افزار لذت ببرید چراکه نرم‌افزار ATLAS.ti صدها فرمت گرافیکی و صوتی و تصویری را پشتیبانی می‌کند (.wav, ,mp3, .wma). همچنین فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های بسیار رایج (.avi, .mp4, .wmv, etc.) در این نرم‌افزار پشتیبانی می‌شود.

شما می‌توانید داده‌های پژوهشی‌تان را از طریق سایر نرم‌افزارها از قبیل Evernote و Twitter به داخل نرم‌افزار ATLAS.ti فراخوانی کرده و می‌توانید سایر ادبیات نظری و مبانی مرتبط با موضوع پژوهشتان را از طریق این نرم‌افزار وارد کنید. از سوی دیگر، کاربران این نرم‌افزار می‌توانند با استفاده از طراحی پرسشنامه‌های بسته و نیمه ساختاریافته تحلیل کیفی خودشان را با این نرم‌افزار آغاز نمایند.

پیماش و جستجو در منابع پژوهشی با حداکثر دقت (Explore Material In Great Depth)

با استفاده از این نرم‌افزار کاربران می‌توانند مفاهیم و موضوعات پژوهشی‌شان را با نهایت دقت و تفکر بررسی نمایند. با استفاده از ابزارهای ارائه‌شده در نرم‌افزار ATLAS.ti کاربران می‌توانند به‌صورت نظام‌مند و سیستماتیک محتوای فایل‌های مصاحبه شان را کدگذاری نموده و یک سیستم معنایی را توسعه دهند که از موضوع پژوهشی طرحتان پرده‌برداری می‌کند. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید داده‌هایتان را با ابزارهای ویرایشگر شبکه‌ای، ابزار جستجوی متنی، ورد کلود(word clouds)، جداول فراوانی کلیدواژه‌ها و با استفاده از طیف وسیعی از گزینه‌های جستجو یا کواِری تجزیه‌وتحلیل کنید.

این ابزارها در نرم‌افزار ATLAS.ti به شما کمک می‌کند تا در قسمت‌های نهفته و پنهان اسناد متنی پیمایش کنید و معانی آن‌ها را استخراج نمایید.

مجموعه‌ای از ابزارهای قدرتمند (Powerful Tool set)

 نرم‌افزار ATLAS.ti به کاربرانش مجموعه‌ای از ابزارها و ویژگی‌های جدیدی ارائه می‌کند که درعین‌حال که بسیار قدرتمند هستند، دارای انعطاف‌پذیری بالایی به‌منظور دستیابی به مفهوم و محتوای فایل‌های مصاحبه در یک پروژه نیز می‌باشند.

 محل کار شما در نرم‌افزار ATLAS.ti یک صفحه به همراه داده‌های پروژه‌تان است. کاربران می‌توانند به همه اجزای اساسی پروژه‌شان از قبیل فایل‌های اسنادی، بخش‌های هایلایت شده یا کدگذاری شده، کدهای ایجادشده، یادداشت‌ها، هایپرلینک ها، گروه‌ها و یا شبکه‌ها با سرعت‌بالا و بالاترین سازگاری دسترسی داشته باشند.

کدگذاری در نرم‌افزار ATLAS.ti به‌راحتی و تنها با تکنیک کشیدن و رها کردن در قسمت‌های مشخص‌شده از فایل داده‌ها امکان‌پذیر است. ابزارهایی از قبیل مدیریت اشیاء(Object Managers)، پنجره پیمایش پروژه(Project Explorer)، و پیمایش گر شناسایی رخدادهای مشابه و هم‌زمان(Co-occurrence Explorer) به کاربران این امکان را می‌دهد تا در محتوای فایل‌های تحلیل کیفی جستجو و پیمایش کرده و داده‌های پروژه‌شان را هدایت نمایند.

در این نرم‌افزار کاربران به‌راحتی می‌توانند بین یافته‌های خود به یک روش معنی‌دار ارتباط و پیوند برقرار نمایند.

با استفاده از ابزارهای بصری می‌توانند یافته‌هایشان را مصورسازی کرده و ایده‌ها و تخیلات خود را روی نقشه در قالب یک مدل مفهومی ترسیم نمایند.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد(Unique Features)

بخش حاشیه‌ای تعاملانه در نرم‌افزار ATLAS.ti به‌عنوان یک فضای کاری منحصربه‌فردی تلقی می‌گردد تابه‌حال در نرم‌افزارهای آماری دیگر به آن پرداخته نشده است. این ابزار این امکان را برای کاربران فراهم می‌سازد تا به‌طور خلاقانه و مبتکرانه با محتوای داده‌های پژوهششان تعامل برقرار کرده و آن‌ها را قادر می‌سازد تا مقالات و اسناد سنتی و قدیمی را که به‌صورت خودکار و کاغذ نوت برداری می‌شد، به کلمات کلیدی دیجیتال انتقال دهند.

همچنین قابلیت کوتیشن(quotation) گذاری در نرم‌افزار ATLAS.ti  بسیار منحصربه‌فرد است که در دیگر نرم‌افزارهای کیفی ازجمله مکس کیودا(Maxqda analytics pro) و انویوو (Nvivo) کمتر به چشم می‌خورد. درواقع این نرم‌افزار  یک سطح بالاتری از کدگذاری برای کاربرانش فراهم می‌کند و پژوهشگران می‌توانند بر اساس رویکرد گراندد تئوری(grounded theory) به بررسی و تجزیه‌وتحلیل محتوای فایل‌های پژوهش بپردازند که می‌تواند شامل دانش اجتماعی و پدیده‌شناسی باشد که در دیگر نرم‌افزارهای آماری کمتر در نظر گرفته‌شده است.

ازجمله ابزارهای بسیار کاربردی در نرم‌افزار ATLAS.ti عملگر مصورسازی یا شبکه‌ای است. این ابزار به کاربران نرم‌افزار این امکان را فراهم می‌کند که به روشی بسیار یکپارچه به تجزیه‌وتحلیل داده‌های پژوهششان پرداخته و همچنین این ابزار برای تحلیل کیفی در راستای مصورسازی کاربرد داشته  و به‌منظور سازمان‌دهی داده‌ها در سطح کیفی کاربرد دارد. ازآنجایی‌که نرم‌افزار ATLAS.ti داده‌ها را در قالب یک داشبورد مدیریت می‌کند، این امکان را به کاربران می‌دهد تا پروژه‌های بزرگی را نسبت به دیگر نرم‌افزارهای آماری هندل و اجرا نماید. نرم‌افزار ATLAS.ti آن دسته از پروژه‌هایی را هندل و مدیریت می‌کند که شامل صدها فایل مصاحبه و یا ده‌ها هزار بخش‌های کدگذاری شده هستند.

پشتیبانی از زبان‌های متعدد(Languages)

نرم‌افزار ATLAS.ti مبتنی بر کد نویسی Unicode-8 بوده و با استفاده از این نرم‌افزار کاربران می‌توانند زبان‌ها و مجموعه کاراکترهای زیادی از زبان‌های مختلف را با این نرم‌افزار تجزیه‌وتحلیل کنند. شما می‌توانید با استفاده از این نرم‌افزار شما می‌توانید اسناد مختلفی را با زبان‌های متعددی به درون برنامه فراخوانی کرده و البته می‌توانید اسناد و پروژه‌ها با زبان‌های مختلفی را در یکدیگر ادغام کنید.

اما رابط کاربری این نرم‌افزار به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، پرتغالی و چینی قابل‌تبدیل و تغییر است.

کار تیمی (Team Work)

نرم‌افزار ATLAS.ti به طریق بسیار خلاقانه‌ای کار و مشارکت تیمی بین اعضای یک گروه را پشتیبانی می‌کند. در این نرم‌افزار با تخصیص ابزارهای ویژه‌ای به این امر و نیز برخی از قابلیت‌های کلیدی دیگر در نظر گرفته‌شده در این نرم‌افزار امر مشارکت در پژوهش بسیار تسهیل شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی