گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

سایت گروه آمار سبز با بی شمار محصولات آموزشی، لایسنس نرم افزارها

******************
پل ارتباطی با ما:
09384505489
ساعات پاسخگویی صبح ها: 11 الی 13؛ عصرها: 16 الی 18؛ «فقط در ساعات اعلام شده از طریق تماس تلفنی، پاسخگوی شما هستیم» روزهای پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیل پاسخگویی فقط از طریق پیام رسان واتس اَپ و تِلگرام

******************
آدرس زیر را در نوار آدرس مرورگرتان، کپی و پیست کنید و دکمه اینتر را بزنید:

Https://gstatgroup.com
توجه توجه
تهیه محصولات گروه آمار سبز تنها از طریق آدرس سایت بالا امکان پذیر است و هیچ ارسالی از طریق CD و DVD صورت نمی گیرد.
مواظب افراد سودجو باشید که در قالب نام برند گروه آمار سبز آموزش های بی ارزش را عرضه می کنند.

کد شامد ساماندهی:
1-1-765490-64-0-8

۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

Comprehensive Meta Analysis v3+patch

لینک دانلود بسته آموزشی فرا تحلیل با CMA 3

https://gstatgroup.com/product/cma3_package/

مِتا(فرا) رگرسیون با comprehensive meta analysis v3-بخش اول

https://gstatgroup.com/product/how-to-perform-a-meta-regression-in-cma-3/

آموزش استخراج آماره‌ها از مقالات برای انجام مرور سیستماتیک یا متاآنالیز با CMA 3

https://gstatgroup.com/product/how-import-data-to-comprehensive-meta-analysis/

 

لایسنس اورجینال یکساله فرا تحلیل نسخه 3

https://gstatgroup.com/product/cma3_activation_key_1year/

لایسنس اورجینال یکساله فرا تحلیل نسخه 2

https://gstatgroup.com/product/comprehensive-meta-analysis-cma-2_activation_key/

لایسنس اورجینال دو ساله فرا تحلیل نسخه 3

https://gstatgroup.com/product/cma3_activation_key_2year/

لایسنس اورجینال دو ساله فرا تحلیل نسخه 2

https://gstatgroup.com/product/comprehensive-meta-analysis-activation-key-2-years/

 

در این مقاله قصد داریم در ارتباط با نمودار High Resolution Plot در نرم افزار فرا تحلیل نسخه دوم و سوم صحبت کنیم. همانطور که می دانیم، نرم افزار فرا تحلیل CMA، یک نرم افزار کمی بوده که اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد. شایان ذکر است که برای ورود داده ها به این نرم افزار، باید ستون هایی را در ابتدا ایجاد کنیم. همانطور که می دانیم در این نرم افزار می توانیم داده ها را با 100 فرمت مجزا فراخوانی کنیم. برای وارد کردن داده ها در نرم افزار فرا تحلیل، ابتدا باید ستون نام مطالعات یا Study Name را ایجاد کنیم.  برای این منظور، به قسمت Insert رفته و با انتخاب گزینه Coulmn for…، گزینه Study Name  را انتخاب می کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۹ ، ۲۲:۴۸
گروه آمار سبز

انجام پروژه maxqda

در این مقاله قصد داریم در ارتباط با دو روش رایج در نرم افزار مکس کیودا نسخه 2020 (Maxqda 2020) صحبت کنیم. شایان ذکر است که ابتدا باید در این نرم افزار، متن مورد نظرمان را انتخاب کنیم. برای این منظور تنها کافیست با نشانگر موس قسمتی از پاراگراف را در حالت انتخاب قرار دهیم. حال دو روش را می توانیم برای کد گذاری کنیم. روش اول اینکه، راست کلیک کرده و گزینه ایجاد یک کد جدید به لاتین یعنی New Code را انتخاب می کنیم. مشاهده می کنید که متناظر با متن انتخابی، یک براکت در سمت چپ ایجاد می شود. شما دوستان می توانید کدها را در نرم افزار مکس کیودا برای تفکیک هر چه راحت تر با استفاده از رنگ بندی های نرم افزار کیفی مکس کیودا، رنگ آمیزی کنید. روش دیگر زمانی لازم است که تنها می خواهیم یک کلمه را از متن فایل مصاحبه انتخاب نموده  و درنهایت با راست کلیک کردن، گزینه In vivo را انتخاب می کنیم.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۹ ، ۲۰:۴۶
گروه آمار سبز

مدل با اثرات ثابت (Fixed Effect Model) یا مدل با اثرات تصادفی (Random Effect Model

بسته آموزشی Comprehensive Meta Analysis

در این مقاله قصد داریم در ارتباط با مدلهای موجود در نرم افزار فرا تحلیل نسخه دوم و سوم یا Comprehensive Meta Analysis صحبت کنیم. همانطور که می دانیم در فرا تحلیل دو مدل داریم که عبارت اند از مدل با اثرات ثابت (Fixed Effect Model) و مدل با اثرات تصادفی (Random Effect Model). حال شاید این سوال برایتان مطرح گردد که چه موقع باید از نتایج آماری مدل های مذکور استفاده کنیم؟ ذکر این نکته حائز اهمیت است که  در مدل با اثرات ثابت فرض بر این است که همه تفاوت ها بین اندازه‌های تأثیر مشاهده‌شده در مطالعات مختلف، تنها مطابق با خطای نمونه‌گیری (sampling error) است. به‌عبارت‌دیگر، فرض بر این است که هیچ ناهمگنی وجود ندارد. اما در مدل با اثرات تصادفی فرض بر این است که ناهمگنی وجود دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۹ ، ۲۲:۲۵
گروه آمار سبز

بسته آموزشی فرا تحلیل با استفاده از cma3

در این مقاله قصد داریم در ارتباط با نحوه فراخوانی داده ها از فایل اکسل به درون نرم افزار فرا تحلیل نسخه سوم (Comprehensive Meta Analysis) صحبت کنیم. توجه داشته باشید که نرم افزار فراتحلیل CMA، یک نرم افزار صفحه گستر مشابه نرم افزار اکسل است. گاهی اوقات، دوستان پروژه های خود را در نرم افزار فرا تحلیل وارد کرده و چون بعد از هر بار اعمال تغییر، فراموش می کنند که گزینه ذخیره را بزنند، کل زحمات شان در اثر یک حرکت اشتباه، بر باد می رود. لذا پیشنهاد می کنم که حتما، ابتدا، داده های گردآوری شده مربوط به کارتان را به منظور تحلیل آماری، ابتدا در نرم افزار اکسل وارد کرده و سپس با همان فرمت باید به درون نرم افزار فرا تحلیل، فراخوانی کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۹ ، ۱۵:۵۴
گروه آمار سبز

Comprehensive Meta Analysis V2+activation key

در مقاله قبلی در ارتباط با نحوه فراخوانی داده ها در نرم افزار فرا تحلیل با CMA 3 و مفاهیم مقدماتی صحبت کردیم. همانطور که در کتاب آموزش فراتحلیل با  CMA و بسته آموزشی فراتحلیل با CMA 3 که از سوی گروه آمار سبز ارائه شده نیز اشاره شده است.پس از فراخوانی داده ها با هر فرمتی، باید جهت تاثیر (Effect Direction) مشخص شود. یعنی باید برای هر مطالعه مشخص شود که جهت تاثیر مثبت (Positive)، منفی (Negtive) و یا خودکار (Auto) است. وقتی که در ستون Effect Direction نرم افزار فرا تحلیل، روی نوار کشویی کناری سلولی کلیک می کنیم، حتما متوجه شده اید که چهار گزینه نمایان می شود. اولین گزینه، گزینه نا مشخص (Not Specified) است. تا زمانی که این گزینه فعال باشد، کما اینکه بصورت پیشفرض نیز این گزینه از سوی نرم افزار فرا تحلیل انتخاب می شود، صرفنظر از انتخاب هر نوع فرمتی، در ستون های زرد رنگ سمت راست، نرم افزار هیچ اطلاعاتی را در اختیار پژوهشگر قرار نمی دهد. لذا باید یکی از سه گزینه ذکر شده مابقی را انتخاب کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ خرداد ۹۹ ، ۱۰:۳۲
گروه آمار سبز

Comprehensive Meta Analysis V2+activation key

در این مقاله قصد داریم در ارتباط با نرم افزار فرا - تحلیل یا Comprehensive Meta Analysis نسخه دو و سوم صحبت کنیم. همانطور که می دانیم این نرم افزار، یک نرم افزار کمی بوده و می توانیم با استفاده از آن، داده های خودمان را تجزیه و تحلیل کنیم. اما سوال اینجاست که مانند سایر نرم افزارهای آماری، باید آزمون خاصی را اجرا کنیم یا خیر؟ پاسخ مثبت است اما به طریقی متفاوت. نرم افزار فرا تحلیل از سوی گروه فرا تحلیل به مدیریت مایکل بورنسیین (Dr.Michael Borenstein) یا مایکل بورن اشتاین، ارائه شده است. در ابتدا، نسخه دوم نرم افزار فرا تحلیل ارائه شد و سال ها بود که علاقمندان از این نسخه استفاده می کردند. در حال حاضر، نسخه سوم این نرم افزار نیز ارائه شده  که دارای تفاوت های بسیاری با نسخه دوم این نرم افزار است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۹ ، ۲۱:۱۴
گروه آمار سبز