گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

سایت گروه آمار سبز با بی شمار محصولات آموزشی، لایسنس نرم افزارها

******************
پل ارتباطی با ما:
09384505489
ساعات پاسخگویی صبح ها: 11 الی 13؛ عصرها: 16 الی 18؛ «فقط در ساعات اعلام شده از طریق تماس تلفنی، پاسخگوی شما هستیم» روزهای پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیل پاسخگویی فقط از طریق پیام رسان واتس اَپ و تِلگرام

******************
آدرس زیر را در نوار آدرس مرورگرتان، کپی و پیست کنید و دکمه اینتر را بزنید:

Https://gstatgroup.com
توجه توجه
تهیه محصولات گروه آمار سبز تنها از طریق آدرس سایت بالا امکان پذیر است و هیچ ارسالی از طریق CD و DVD صورت نمی گیرد.
مواظب افراد سودجو باشید که در قالب نام برند گروه آمار سبز آموزش های بی ارزش را عرضه می کنند.

کد شامد ساماندهی:
1-1-765490-64-0-8

نرم‌افزار اسمارت پی ال اس (Smart PlS V3) که معروف به کمترین مربعات جزئی است در دو نسخه 2 و 3 ارائه‌شده است. این نرم‌افزار یک نرم‌افزار گرافیکی کاربرپسند است که اصطلاحاً بر اساس مدل‌سازی معادلات ساختاری واریانس محور مبتنی بر تحلیل مسیر(SEM) می‌باشد. علاوه بر تخمین و برآورد آماره‌های مسیر در مدل‌ها همراه با متغیرهای پنهان یا مکنون با استفاده از اجرای دستور پی ال اس الگوریتم (PLS-SEM algorithm)، این نرم‌افزار شاخص‌های اندازه‌گیری نتایج استاندارد (از قبیل مدل‌های انعکاسی و تکوینی، مدل ساختاری و برازش مدل کلی) را محاسبه می‌کند و تحلیل‌های پیشرفته‌تری را نیز با این نرم‌افزار می‌توان انجام داد که می‌توان به آزمون‌های تحلیل تتراد تأییدی (confirmatory tetrad analysis)، تحلیل نقشه یا ماتریس اهمیت-عملکرد (importance-performance map analysis)، بخش‌بندی(segmentation) و تحلیل چند گروهی(multigroup) اشاره کرد.

 

لینک دانلود مستقیم اسمارت پی ال اس لایسنس 3.2.9:

https://gstatgroup.com/product/smart-pls-version-3-2-9-patch/

لینک دانلود مستقیم اسمارت پی ال اس لایسنس نسخه 3.2.8:

https://gstatgroup.com/product/smartpls3_activation_key/

لینک دانلود مستقیم بسته آموزشی اسمارت پی‌ال‌اس نسخه سوم:

https://gstatgroup.com/product/smart-pls-3-special-tutorials/

ازآنجایی‌که نرم‌افزار Smart PLS یک نرم‌افزار مبتنی بر جاوا اسکریپت است، در سیستم‌عامل‌های مختلفی از قبیل ویندوز و مکینتاش قابل‌نصب و اجرا است. در ادامه به بررسی ویژگی‌ها و برتری این نرم‌افزار نصب به دیگر نرم‌افزارهای آماری کمی ازجمله نرم‌افزار مدل‌سازی معادلات ساختاری ایموس(Amos) و لیزرل (Lisrel) می‌پردازیم.

 ویژگی‌ها و مزایا نرم‌افزار مدل‌سازی معادلات ساختاری کمترین مربعات جزئی:

ویژگی‌های نرم‌افزار Smart PLS:

  • سهولت در ترسیم مدل‌های ساده تا پیچیده و راحتی تجزیه‌وتحلیل؛
  • معروف بودن این نرم‌افزار به‌عنوان یکی از برنامه‌های برتر آماری در راستای ایجاد نتایج آماری در پژوهش‌ها؛
  • ارائه یک مدل گرافیکی جذاب و کاربرپسند در قالب دایره‌های آبی‌رنگ به‌عنوان متغیرها و باکس‌های مستطیلی زردرنگ به‌عنوان گویه ها یا سؤالات اندازه‌گیری.

مزایایی استفاده از نرم‌افزار Smart PLS :

  • قابل‌استفاده در میان دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد(Master) و دکتری(Ph.D
  • قابلیت استفاده برای مطالعات پایلوت و آزمایشی؛
  • کمک به انجام تحلیل‌های آماری مقالات سمیناری و مجله‌های معتبر؛

از نرم‌افزار اسمارت پی ال اس برای تحلیل مدل‌های ساختاری ساده تا پیچیده استفاده می‌شود که برای رد یا اثبات فرضیه‌ها از آن استفاده می‌شود. اساساً تجزیه‌وتحلیل‌های نرم‌افزار اسمارت پی ال اس بر اساس تحلیل‌های چند متغیره مدل‌سازی معادلات ساختاری مبتنی بر واریانس است. درواقع، اسمارت پی ال اس یک تکنیک تحلیل آماری پیچیده به‌منظور دستیابی به حداکثر تشریح واریانس متغیرهای مستقل در مدل مفهومی می‌باشد. از سوی دیگر، این نرم‌افزار با رابط کاربرپسند و گرافیکی خود می‌تواند در قالب یک مدل مفهومی، اثرات مستقیم، اثرات غیرمستقیم، اثرات متغیرهای میانجی‌گری، متغیره‌ای‌های تعدیلگر را نمایش دهد. در این نرم‌افزار مدل مفهومی ازلحاظ سه شاخص برازش مدل‌های اندازه‌گیری(measurement model)، مدل‌های ساختاری (structural model) و برازش مدل کلی اندازه‌گیری می‌شود.

شاخص های ارزیابی مدل های اندازه گیری، مدل ساختاری و مدل کلی در نرم افزار Smart PLS

پژوهشگران برای اثبات و رد فرضیه‌های خود حتماً باید این سه مرحله را مطابق با الگوریتم تحلیل داده ها در نرم‌افزار PLS طی کنند. در این فرایند ممکن است از همان ابتدا گویه هایی با میزان بار عاملی کمتر از 0.4 از مدل مفهومی حذف گردد. شاخص‌های مهم پایایی اشتراکی(CR)، میانگین واریانس استخراج‌شده(AVE) را در بخش ارزیابی برازش مدل‌های اندازه‌گیری در این نرم‌افزار داریم. پس‌ازاینکه برازش مدل‌های اندازه‌گیری تأمین گردید، محقق باید شاخص‌های بخش مدل ساختاری را ارزیابی کند. در این بخش معنی‌داری بارهای عاملی، شاخص ضریب تعیین(R Square)، ضریب تأثیر(F Square) و همچنین معیار Q2 که به‌منظور برآورد پیش‌بینی مدل مفهومی پیشنهادی استفاده می‌شود، باید ارزیابی گردد.  درنهایت، باید شاخص‌های اندازه‌گیری برازش مدل کلی را ارزیابی کنیم.

توجه داشته باشید که شاخص‌های اندازه‌گیری در دو مدل اندازه‌گیری و ساختاری با نسخه دوم این نرم‌افزار یکی است. اما در بخش برازش مدل کلی، در نسخه دوم نرم‌افزار اسمارت پی ال اس، شاخص GOF بود اما در نسخه سوم دو شاخص SRMR یا NFI وجود دارد. لذا اگر از نرم‌افزار اسمارت پی ال اس نسخه سوم برای تحلیل مدل مفهومی پژوهشتان استفاده می‌کنید، نمی‌توانید شاخص GOF را حساب کنید چراکه مطابق با فرمول GOF، ما نیاز به دو مقدار مقادیر اشتراکی(Communilities) و مقدار ضرایب تعیین(R Square) داریم که مورد دوم در هر دو نسخه گزارش می‌شود اما مورد اول تنها در نسخه دوم این نرم‌افزار قابل‌محاسبه است. از سوی دیگر، بسته آموزشی مدل‌سازی معادلات ساختاری با Smart PLS نسخه سوم از سوی گروه آمار سبز ارائه‌شده است که از مباحث ساده تا پیچیده در این نرم‌افزار پرداخته‌شده است. این بسته آموزشی به تمام مباحث مدل‌سازی معادلات ساختاری به‌طور جامع پرداخته است و شما دوستان نیازی به مرجع و منبع دیگری نخواهید داشت. توجه داشته باشید که همراه این بسته آموزشی لایسنس نسخه سوم این نرم‌افزار به دانش پذیران هدیه داده می‌شود. لذا با تهیه بسته آموزشی دیگر نیازی به تهیه لایسنس نرم‌افزار نخواهید داشت. برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی