گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

سایت گروه آمار سبز با بی شمار محصولات آموزشی، لایسنس نرم افزارها

******************
پل ارتباطی با ما:
09384505489
ساعات پاسخگویی صبح ها: 11 الی 13؛ عصرها: 16 الی 18؛ «فقط در ساعات اعلام شده از طریق تماس تلفنی، پاسخگوی شما هستیم» روزهای پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیل پاسخگویی فقط از طریق پیام رسان واتس اَپ و تِلگرام

******************
آدرس زیر را در نوار آدرس مرورگرتان، کپی و پیست کنید و دکمه اینتر را بزنید:

Https://gstatgroup.com
توجه توجه
تهیه محصولات گروه آمار سبز تنها از طریق آدرس سایت بالا امکان پذیر است و هیچ ارسالی از طریق CD و DVD صورت نمی گیرد.
مواظب افراد سودجو باشید که در قالب نام برند گروه آمار سبز آموزش های بی ارزش را عرضه می کنند.

کد شامد ساماندهی:
1-1-765490-64-0-8

ویژگی‌های جدید مکس کیودا نسخه 2020 (MAXQDA2020)

جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۴:۰۶ ب.ظ

ویژگی‌های جدید مکس کیودا نسخه 2020 (MAXQDA2020)

نرم‌افزار مکس کیودا نسخه 2020-ویژگی‌های جدید نسخه 2020

تمرکز روی بهبود عملگر یادداشت‌برداری (Memos)

این ابزار جدید قدرتمند و درعین‌حال آسان کاربران را قادر می‌سازد تا دسترسی سریع، نمایش، ایجاد و ویرایش یادداشت‌های ایجادشده در یک پروژه مکس کیودا(MAXQDA 2020) را به سهولت و کارایی هر چه بیشتر نسبت به نسخه‌های پیشین این نرم‌افزار داشته باشند.

از هیچ پژوهشگری میزان اهمیت یادداشت‌برداری در حفظ و دنبال کردن ایده‌های جدید، تفکرات و بینش‌های ایجادشده در ارتباط با موضوع خاصی در هنگام مطالعه و پژوهش پیرامون آن پوشیده نیست. یادداشت‌ها می‌توانند در فرایند تحلیل کیفی نقش بسیار مهم و حیاتی را ایفا کنند و اغلب اوقات حتی می‌توان آن‌ها را به‌عنوان نقطه آغازین برای یادداشت‌برداری تا گزارش‌نویسی فصول پایان‌نامه‌های کیفی در نظر گرفت. نرم‌افزار مکس کیودا نسخه 2020 (MAXQDA 2020) ابزارهای چندگانه قدرتمندی به‌منظور کار با یادداشت‌ها با سهولت و کارآمدی بسیار بالا ارائه می‌کند.

  • نوار جدید حاشیه‌ای یادداشت‌ها(New memo sidebar): مشاهده و مطالعه یادداشت‌های در کنار داده‌های کیفی از طریق نمایش آن‌ها در مجاورت منابع متونی در نوار حاشیه‌ای.
  • زبانه جدید یادداشت واقع در منو اصلی (New memo tab in the main menu): دسترسی سریع به‌به یادداشت‌های ایجادشده، ایجاد یک یادداشت جدید و یا جستجو و پیمایش در میان یادداشت‌های ایجادشده در یک پروژه مکس کیودا، همه این ویژگی‌ها را می‌توانید تنها در یک قسمت نرم‌افزار مکس کیودا در اختیار داشته باشید.
  • ویرایشگر جدید برای یادداشت‌ها (New Memo Editor): طراحی جدید ویرایشگر یادداشت‌ها این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا در فضای بسیار وسیع‌تری یادداشت نویسی کنند.
  • لینک‌های بین یادداشت‌ها (Memo links):  پیوند و  ارتباط بین بخش‌های مختلف یک یادداشت با هر بخشی در داده ها و رفتن و پرش‌های سریع بین مبدأ و مقصد متن نگارشی موردنظر و یا ارتباط یک یادداشت با هر کد یا بخش‌های کدگذاری شده به ترتیب در پنجره کد سیستم(Code system) و یا پنجره بازیابی(Coded segments).

پنجره مدیریت یادداشت‌ها (Memo Manager)

محل جدیدی برای یادداشت‌برداری به‌منظور جستجو، فیلتر کردن و ایجاد یادداشت‌های جدید

این ویژگی‌های جدید پنجره مدیریت یادداشت‌ها یادداشت‌های شما را به یک پروژه کامل مبتنی بر دانش سوق می‌دهد.

  • فیلترینگ و جستجو(Filter and search): فیلتر کردن و مرتب‌سازی یادداشت‌ها بر اساس نوع، تاریخ ایجاد، مؤلف و یا نماد/آیکون در نرم‌افزار تحلیل کیفی مکس کیودا امکان‌پذیر است. جستجو درون‌متنی همه یا تنها در میان یادداشت‌های انتخاب‌شده و یافتن سریع یادداشت‌های پیوست شده به هر پارامتر در پژوهش در یک پروژه مکس کیودا در این نسخه امکان‌پذیر است.
  • محیط کاربرد پسند و بهینه‌شده(Work): امکان باز کردن و فراخوانی یادداشت‌های متعدد در یک زبانه‌ها، ترکیب کردن و ادغام یک گروه از یادداشت‌ها در یک ست (a set)،  و استفاده از محل جدید به‌منظور سازمان‌دهی و مدیریت، مقایسه و نگارش یادداشت‌های جدید در این نسخه از نرم‌افزار در نظر گرفته‌شده است.

ابزار مکس مپ نسخه 3(MAXMaps 3.0)

شش مدل جدید و بهبودیافته به‌منظور تعامل هر چه بیشتر ترسیم افکار ذهنی کاربران با ابزار ترسیمی(mapping tool)

با نرم‌افزار مکس کیودا نسخه 2020(MAXQDA 2020)، کاربران می‌توانند یک ترسیم بصری ویژه‌ای در راستای توسعه مجسم سازی کاملاً حرفه‌ای با استفاده از ابزارهای این پنجره در اختیار داشته باشند. ابزار مکس مپ(MAXMaps 3.0) نسخه 3 دارای شش مدل جدیدی بوده که دارای گزینه‌های جدیدی برای مدل‌های موجود بوده و با حداکثر بهینه‌سازی بودن توانسته است یک ساختار تعاملانه هرچه‌تمام‌تری از مفاهیم و مقوله‌ها را برای کاربرانش فراهم سازد.

  • ابزار ترسیم مدل تعاملی جدید(New interactive model builder): آزمون و بررسی تعاملانه هر گزینه موجود برای مدل قبل از ایجاد یک نقشه جدید و صرفه‌جویی در زمان کاربران به‌منظور ایجاد و ترسیم یک نقشه کارآمد و کامل برای نمایش و مصورسازی هرچه‌تمام‌تر داده‌های کیفی‌شان.
  • شش مدل جدید(Six new models): مدل‌های جدید می‌توانند کدهای موجود در پروژه کیفی شما را از طریق توزیع بین کدها، ارتباط و هم‌پوشانی آن‌ها با کدها، را مصورسازی نموده و کاربران می‌توانند شمایی از خلاصه‌ها(summaries) و پارافریز ها (paraphrases) را از مدل پیشنهادی خود در اختیار داشته باشند.
  • سازمان دهنده نقشه‌ها(Map Organizer) : در این نسخه از نرم‌افزار پنجره سازمان دهنده نقشه‌ها به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که این اجازه را به کاربران می‌دهد تا یادداشت‌ها و نقطه نظرات خودشان را روی نقشه‌های ترسیم‌شده ایجاد کنند و نقشه‌ها را با حداکثر کارایی و کارآمدی سازمان‌دهی و مدیریت نمایند و همه گروه‌های نقشه را در داخل یک پوشه قرار می‌دهد.
  • ابزارها و گزینه‌های قالب‌بندی جدید(New objects & formatting options): انعطاف‌پذیری بسیار بالا به‌منظور کار با خطوط و پیکان‌ها، قابلیت تشریح و تفسیر هرچه بهتر به‌منظور نمایش روابط بین پارامترها و طراحی کلی بهبودیافته و به‌روز شده برای همه گزینه‌های قالب‌بندی به‌گونه‌ای که در عین مشابهت بسیار بالا در امور بسته‌های نرم‌افزاری حداکثر کارایی را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

پنجره جدید بازیابی بخش‌ها(Retrieved Segments Window)  در نرم‌افزار مکس کیودا نسخه 2020 (MAXQDA 2020)

طراحی جدید به‌منظور تناسب هر چه تمام‌تر روشی که شما بخش‌های کدگذاری شده در پروژه مکس کیودا را مشاهده کنید. گزینه‌های نمایش جدید و اطلاعات جامع‌تر هنگام نمایش داده ها را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

 

  • نوار حاشیه‌ای برای نکته برداری(Sidebar for comments): نمایش نکته‌های یادداشت شده برای یک بخش کدگذاری شده در یک نوار حاشیه‌ای جدید در مجاورت پنجره بخش‌های بازیابی.
  • دربرگیرنده متغیرها(Include variables): امکان نمایش متغیرهای محبوب کاربر در یک سند متنی و متغیرهای ارزشی و کمی.
  • رشته‌های کدگذاری شده (Coding stripes) : رشته‌های کدگذاری در مجاورت بخش‌های بازیابی به‌منظور تسهیل بخشیدن دریافتن بخش‌های کدگذاری شده به‌صورت رنگ‌بندی در این نسخه از نرم‌افزار در اختیار کاربران قرار گرفته‌شده است.
  • زیر تیترها (Subheadings): بخش‌های کدگذاری شده از یکدیگر از طریق زیر تیترهایی مجزا هستند: نام‌های اسناد(وقتی بر اساس اسناد مرتب‌سازی شده‌اند)، نام کدها(وقتی‌که بر اساس کدها مرتب‌شده باشند) و امتیازهای وزن‌ها(وقتی بر اساس وزن‌ها مرتب‌سازی شده باشند).
  • پنهان کردن منبع اطلاعات و داده ها (Hide source information): امکان پنهان کردن منبع اطلاعاتی بخش کدگذاری شده برای دستیابی به حداکثر تمرکز روی بخش‌ها به‌صورت جداگانه.

بازیابی و مرور ادبیات و پیشینه نظری(Literature Reviews)

امکان فراخوانی کامل مقالات به همراه ادبیات و مبانی نظری پژوهش در نرم‌افزار مکس کیودا نسخه 2020

شما می‌توانید فراداده‌های مرتبط با ادبیات نظری پژوهشتان را از برنامه‌های دیگر از قبیل Endnote، Mendeley و Zotero به داخل نرم‌افزار مکس کیودا (MAXQDA) فراخوانی نمایید. در نرم‌افزار مکس کیودا نسخه 2020 (MAXQDA 2020) مضافاً، این گزینه‌های مهم  شامل متون و مقاله‌های لاتین به‌صورت پی‌دی‌اف (PDF) نیز می‌باشد.

از سوی دیگر، همچنین نرم‌افزار مکس کیودا (MAXQDA 2020) به‌طور خودکار فایل‌های تکرار را شناسایی می‌کند و پیوست‌ها به‌طور خودکار در خلال فراخوانی با یک سری از کلیدواژه‌ها تخصیص‌یافته به آن‌ها کدگذاری می‌شوند.

فراخوانی رونوشت‌ها از منابع جدید (Import Transcripts from New Sources)

راحتی و انعطاف‌پذیری شما هدف و رسالت ماست: فراخوانی رونوشت‌ها از میان تعداد بالایی از رونوشت‌های محبوب شما و ابزارها

امروزه خدمات و ابزارهای جدید رونوشت خودکار برای فایل‌های صوتی و ویدئویی از استقبال زیادی برخوردار شده است. چراکه روند این دسته از ابزارهای مصاحبه بسیار سریع بند و به‌کندی یادداشت‌برداری‌های دستی نبوده و عمل کدگذاری بر اساس لحن مصاحبه‌شونده و مصاحبه‌کننده بسیار بهتر و بهتر است. نرم‌افزار مکس کیودا نسخه 2020 (MAXQDA 2020) این امکان را به کاربرانش داده است که از سرویس رونوشت برداری خودکار استفاده کنند و زیرنویس‌ها و فاصله‌های زمانی آن‌ها را به‌صورت آنلاین و حتی آفلاین استخراج کنند.

سرویس‌های رونوشت برداری یا تهیه زیرنویس شامل سایت‌های AmberScript، TEMI، Trint، f4، f5transkript، Transana و Rev.com می‌باشد. برای تهیه این نرم افزار روی تصویر زیر کلیک کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی