گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

سایت گروه آمار سبز با بی شمار محصولات آموزشی، لایسنس نرم افزارها

******************
پل ارتباطی با ما:
09384505489
ساعات پاسخگویی صبح ها: 11 الی 13؛ عصرها: 16 الی 18؛ «فقط در ساعات اعلام شده از طریق تماس تلفنی، پاسخگوی شما هستیم» روزهای پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیل پاسخگویی فقط از طریق پیام رسان واتس اَپ و تِلگرام

******************
آدرس زیر را در نوار آدرس مرورگرتان، کپی و پیست کنید و دکمه اینتر را بزنید:

Https://gstatgroup.com
توجه توجه
تهیه محصولات گروه آمار سبز تنها از طریق آدرس سایت بالا امکان پذیر است و هیچ ارسالی از طریق CD و DVD صورت نمی گیرد.
مواظب افراد سودجو باشید که در قالب نام برند گروه آمار سبز آموزش های بی ارزش را عرضه می کنند.

کد شامد ساماندهی:
1-1-765490-64-0-8

این مقاله دارای 11 صفحه بوده که در سال 2017 منتشر شده است. چکیده لاتین و ترجمه آن را می توانید از قسمت زیر مشاهده کنید. برای سفارش این ترجمه می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09384505489

کد مقاله A21

چکیده:
هدف پژوهش حاضر بررسی ابعاد ویژگی‌های استراتژی نام‌گذاری(AP) بوده و همچنین روابط پنهان بین ابعاد ویژگی‌های استراتژی نام‌گذاری را با ویژگی‌های شرکت، طبقه‌بندی محصول، مقاصد رفتاری مصرف‌کننده را آشکار می‌سازد. مجموعه‌ای از پژوهش‌ها نشان می‌دهد که مشتریان ویژگی‌های شخصیتی در راستای یک استراتژی نام‌گذاری عنوان می‌کنند. ویژگی‌های یک استراتژی نام‌گذاری درک شده دارای 5 بعد است که عبارت‌اند از : تازگی و جدید بودن، شایستگی، هوشمندی، بیش فعالی و هیجان.  مدل مسیر نشان می‌دهد که ویژگی‌های شرکت( یعنی اندازه، شهرت،محبوبیت) روی هر یک از ابعاد استراتژی نام‌گذاری به طرق مختلفی تأثیر می‌گذارد و به‌نوبه‌خود به نوع دسته‌بندی محصولات شرکت(یعنی لذت بخشی در مقابل مطلوبیت) که به‌نوبه‌خود روی مقاصد مشتری تأثیر می‌گذارد، به‌عنوان یک استراتژی نام‌گذاری رقابتی عمل کرده و منجر به فروش یک محصول می‌گردد. این امر اساساً باعث ایجاد یک نگرش مثبت در راستای اثربخشی استراتژی رقابتی داشته و از طریق برخی از راه‌های استراتژیکی منجر به مقاصد خرید می‌گردد و درواقع در نقش یک استراتژی نام‌گذاری رقابتی منجر به خرید یک کالا/محصول می‌گردد.
کلیدواژه: استراتژی نام‌گذاری، ویژگی‌های نام تجاری(برند)، ویژگی‌های استراتژی نام‌گذاری، بازی دیجیتالی.

 

 

An application of brand personality to advergames: The effect of company attributes on advergame personality
a b s t r a c t
The purpose of this study is to explore the advergame personality (AP) dimensions and to explicate the
underlying relationships of the AP dimensions with company attributes, product categories, and consumers' behavioral intentions. A series of surveys with convenience samples indicates that consumers
ascribe personality characteristics to advergames and that the perceived AP is five-dimensional, specifically: vibrancy, competence, intelligence, activeness, and excitement. A path model shows that company
attributes (i.e., size, reputation, relevance) influenced each AP dimension in various ways, depending on
product category (i.e., hedonic vs. utilitarian), which in turn affected consumers’ intentions to play an
advergame and to purchase a product. This study produces valuable insights into the effectiveness of
advergames and into ways to strategically lead to behavioral intentions to play an advergame and
purchase a product.
Keywords:
Advergame
Brand personality
Advergame personality
Digital game

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی