گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

سایت گروه آمار سبز با بی شمار محصولات آموزشی، لایسنس نرم افزارها

******************
پل ارتباطی با ما:
09384505489
ساعات پاسخگویی صبح ها: 11 الی 13؛ عصرها: 16 الی 18؛ «فقط در ساعات اعلام شده از طریق تماس تلفنی، پاسخگوی شما هستیم» روزهای پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیل پاسخگویی فقط از طریق پیام رسان واتس اَپ و تِلگرام

******************
آدرس زیر را در نوار آدرس مرورگرتان، کپی و پیست کنید و دکمه اینتر را بزنید:

Https://gstatgroup.com
توجه توجه
تهیه محصولات گروه آمار سبز تنها از طریق آدرس سایت بالا امکان پذیر است و هیچ ارسالی از طریق CD و DVD صورت نمی گیرد.
مواظب افراد سودجو باشید که در قالب نام برند گروه آمار سبز آموزش های بی ارزش را عرضه می کنند.

کد شامد ساماندهی:
1-1-765490-64-0-8

این مقاله دارای 14 صفحه بوده که در سال 2016 منتشر شده است. چکیده لاتین و ترجمه آن را می توانید از قسمت زیر مشاهده کنید. برای سفارش این ترجمه می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09384505489

کد مقاله B2

چکیده

شرکت‌ها براین باور هستند که برای دستیابی به امتیاز مدیریت دانش تنها نباید برندهای خویش را ارتقا دهند؛ بلکه همچنین باید عملکرد تجاری کسب‌وکار خویش را رونق ببخشند. به‌هرحال، این آن شرایطی باشد و یا نباشد، شواهد قطعی موجود نیست که تائید و تصویب نماید که برتری از طریق امتیاز گیری بتواند عملکرد تجاری سازمان را بهبود بخشد. هدف اصلی این پژوهش بررسی این موضوع است که آیا شرکت‌های که دارای امتیاز وبرتری بنیاد دانش مدیریتی و اجرایی هستند می‌توانند عملکرد تجاری کسب‌وکار خویش را نسبت به شرکت‌هایی که این ویژگی را ندارند، عملکرد خویش را ارتقا دهند(معروف به شرکت‌های Non-MAKE Award Winner).

پژوهش حاضر از تحلیل کیفی عملکرد تجاری بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده از 59 شرکت MAKE Award Winner و 59 شرکت Non-MAKE Award Winner بر اساس سرمایه‌گذاری بازارشان به‌منظور شناسایی تفاوت‌ها و شباهت‌ها استفاده کرده است. یکی از محدودیت‌های پژوهش حاضر، کوچک بودن اندازه نمونه آماری پژوهش و سختی در شناسایی شرکت‌های قابل‌مقایسه‌ای است چراکه بسیاری از شرکت‌های برنده امتیاز محور پیش‌ازاین شناخت طبقه جهانی را تجربه کرده‌اند.

بر اساس نتایج به‌دست‌آمده از تحلیل داده­ها، کارایی سرمایه (CEE)، قدرت توصیفی بالایی از حیث رگرسیون میان شرکت‌های MAKE Award Winner نسبت به دیگر رقبای خویش دارند. کارایی سرمایه انسانی (HCE) و سرمایه عقلایی ارزش‌افزوده (VAIC) به‌طور منفی با ATO در شرکت‌های Non-MAKE Award Winner در ارتباط می‌باشند. به‌هرحال، چنین همبستگی‌هایی در شرکت‌های MAKE Award Winner مشاهده نگردید. در پژوهش حاضر، جهت‌گیری‌هایی برای پژوهش‌های آتی بحث و استدلال می‌شود.

کلمات کلیدی: Award Winner، مدیریت دانش، سرمایه ذهنی، سرمایه عقلایی ارزش‌افزوده (VAIC)، عملکرد سازمانی.

 

The impact of intellectual capital on companies’ performances: A study based on MAKE Award Winners and non-MAKE Award winner companies
Abstract
Organizations believe that obtaining a knowledge management award will not only promote their brands but also enhance their business performance. However, this may or may not be the case as there is no definitive evidence that winning such an award would improve an organization's business performance. The purpose of this study is to explore whether companies that have received the Most Admired Knowledge Enterprise (MAKE) Award boast a better business performance than those that did not get the award (non-MAKE winner companies). This research involves a quantitative analysis of business performance conducted based on the data collected from fifty-nine previous MAKE winners and fifty-nine comparable non-MAKE winner companies according to their market capitalization to identify similarities and differences. This study is limited by its small sample size and the difficulty of identifying the comparable companies as many award winning companies already receive world-class recognition. Based on the data analysis, capital efficiency (CEE) shows much higher explanatory power in the regression among MAKE award winners than their counterparts. Human capital efficiency (HCE) and value added intellectual capital (VAIC) are negatively correlated with ATO in non-MAKE winner companies. How'ever, such correlation is not found in MAKE-award winners. Further implications are discussed in this paper.

Keywords: MAKE Award, Knowledge Management, Intellectual Capital, VAIC, Organizational Performance

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی