گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

سایت گروه آمار سبز با بی شمار محصولات آموزشی، لایسنس نرم افزارها

******************
پل ارتباطی با ما:
09384505489
ساعات پاسخگویی صبح ها: 11 الی 13؛ عصرها: 16 الی 18؛ «فقط در ساعات اعلام شده از طریق تماس تلفنی، پاسخگوی شما هستیم» روزهای پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیل پاسخگویی فقط از طریق پیام رسان واتس اَپ و تِلگرام

******************
آدرس زیر را در نوار آدرس مرورگرتان، کپی و پیست کنید و دکمه اینتر را بزنید:

Https://gstatgroup.com
توجه توجه
تهیه محصولات گروه آمار سبز تنها از طریق آدرس سایت بالا امکان پذیر است و هیچ ارسالی از طریق CD و DVD صورت نمی گیرد.
مواظب افراد سودجو باشید که در قالب نام برند گروه آمار سبز آموزش های بی ارزش را عرضه می کنند.

کد شامد ساماندهی:
1-1-765490-64-0-8

این مقاله دارای 22 صفحه بوده که در سال 2016 منتشر شده است. چکیده لاتین و ترجمه آن را می توانید از قسمت زیر مشاهده کنید. برای سفارش این ترجمه می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09384505489

کد مقاله B16

 

چکیده:

نوآوری فراتر از یک انتخاب و گزینه برای شرکت ها نبوده بلکه به عنوان یک روح رقابتی در جایگاه بازار که با فشار مشتری جهانی در حال قوی شدن روز افزون است. با یک تغیر سریع و شدید که تکنولوژی در کل پیشینه خود کسب کرده است، نوآوری به عاملی کلیدی موفقیت آمیز برای شرکت های فناوری تبدیل شده است. شرکت ها و موسسه هایی که تمایل به حفظ سلامتی سازمانی خود دارند، باید از بهبود مستمر ظرفیت نوآوری انباشته شده(بهم پیوسته)، اطمینان حاصل کنند. اگرچه در این تحقیق، ما درصدد این هستیم که تلاش های خود را برای شکل دادن یک اصطلاح ظرفیت نوآوری(IC) متمرکز کنیم،  علاوه بر این برای ایجاد یک مدل تخمینی با ابعاد همراه آن که از ادبیات نظری آن گلچین شده است، هدف دیگری است که این مقاله دنبال می کند.معیار های ظرفیت نوآوری انباشت شده می تواند به عنوان یک هدایتگر برای شاغلین به منظور کسب آمادگی سازمانی برای تغییرات سریع محصول از یک منبع بر اساس دیدگاه در نظر گرفته شود. داده های این تحقیق با استفاده از تکنیک دلفی با دیدگاه های کارشناسان از حوزه های مختلف در مالزی به یک شکل در آورده شده است. این مطالعه مدلی با ساختار منظم ظرفیت نوآوری با هفت بعد مشخص کرده است. حدود 21 عامل که بصورت تجمیعی بر روی ظرفیت نوآوری انباشت شده در یک سازمان تاثیر می گذارند، وجود دارد.این عوامل برای تبدیل به مدلی در یک پرسشنامه بر اساس معیار ابزاری، لیست شده است. علاوه بر این، این تحقیق مستلزم آزمون تجربی مدل برای روایی و پایایی در زمینه های تجاری و سازمانی مختلف است.

کلمات کلیدی: ظرفیت نوآوری، تکنولوژی، شایستگی، تغییر، مشتری، ابتکار، نوآوری نا پیوسته.

ASSESSMENT FRAMEWORK FOR INNOVATION CAPACITY

Innovation is no more an option for companies, as the competitive spirit in the market place is increasing with the global consumer pressure. With the fast and furious change which technology is bringing in to all walks of life, innovation becomes the critical success factor for technology companies. Firms which desire to sustain organizational health, should ensure continuous improvement in collective innovation capacity. Through this paper, we put an effort to crystalize the term Innovation Capacity (IC) and further to create an assessment model with dimensions
culled out from the available literature. Measurement of collective Innovation Capacity will be a guidance for practitioners to fathom the organizational readiness for rapid product changes, from a resource based view. Data is consolidated using the Delphi technique with the opinions of experts from diverse fields within Malaysia. The study identified an IC model of second order construct with seven dimensions. There are 21 factors, which collectively influence the aggregate IC in an Organization. These factors are itemized to convert the model into a survey-based instrument of measure. Further research is required to empirically test the model for its validity and reliability at different organizational and business contexts.
 

Keywords: Innovation capacity, Technology, Competency, Change, Customer, Improvisation, Disruptive innovation

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی