گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

ارائه دهنده کلیه خدمات برتر دانشجویی از قبیل لایسنس نرم افزار، تحلیل آماری کمی/کیفی فصل چهارم پایان نامه، ترجمه، مشاوره و ...

گروه آمار سبز

سایت گروه آمار سبز با بی شمار محصولات آموزشی، لایسنس نرم افزارها

******************
پل ارتباطی با ما:
09384505489
ساعات پاسخگویی صبح ها: 11 الی 13؛ عصرها: 16 الی 18؛ «فقط در ساعات اعلام شده از طریق تماس تلفنی، پاسخگوی شما هستیم» روزهای پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیل پاسخگویی فقط از طریق پیام رسان واتس اَپ و تِلگرام

******************
آدرس زیر را در نوار آدرس مرورگرتان، کپی و پیست کنید و دکمه اینتر را بزنید:

Https://gstatgroup.com
توجه توجه
تهیه محصولات گروه آمار سبز تنها از طریق آدرس سایت بالا امکان پذیر است و هیچ ارسالی از طریق CD و DVD صورت نمی گیرد.
مواظب افراد سودجو باشید که در قالب نام برند گروه آمار سبز آموزش های بی ارزش را عرضه می کنند.

کد شامد ساماندهی:
1-1-765490-64-0-8

گزینه مدیریت یادداشت‌ها(Memo Manager)  یک ساختار شفاف و روشنی از فضای کار پژوهشی برای دانش پذیران به‌منظور مدیریت یادداشت‌های یک پروژه فراهم می‌سازد که از طریق اینکه گزینه می‌توانید فعالیت‌های بی‌شماری را در قالب یادداشت‌ها مدیریت و سازمان‌دهی کنید که به شرح زیر است:

  • نشانه‌گذاری‌هایی برای یک مورد یا نمونه انتخابی (در قالب یادداشت‌هایی در یک سند یا یک فایل مصاحبه) یا همه دسته‌بندی‌های تعریف‌شده( در قالب یادداشت‌هایی از کدهای ایجادشده) که می‌تواند در آینده مورد بازبینی، ویرایش، تعدیل و حتی درهم‌آمیخته شود.
  • قابلیت مدیریت یادداشت‌ها یک مکان ایده آلی به‌منظور کار با یادداشت‌های آزاد (free memos) تلقی می‌شود که هم می‌تواند به‌صورت مستقیم به بخشی از محتوای فایل‌ها تخصیص یابد و یا اینکه مستقیم به کد یا سند یا فایل مصاحبه پیوست گردد.
  • ذخیره‌سازی متنوع و عملگرهای فیلترینگ یک سطح دسترسی آسانی به یادداشت‌ها برای کاربران فراهم می‌سازد. برای مثال، یادداشت‌های تایپ‌شده از سوی فرد خاص یا در یک موقعیت و زمان بخصوصی.
  • یادداشت‌ها را می‌توان در قالب یک گروه که در اصطلاح به آن ست (set) اطلاق می‌شود سازمان‌دهی و مدیریت کرد.

مدیریت یادداشت‌ها (Memo Manager) را می‌توان از طریق زبانه Memos در نرم‌افزار تحلیل کیفی مکس کیودا (MAXQDA) فراخوانی کرد. بعد از کلیک روی یکی از انواع یادداشت‌ها، پنجره نمایش داده‌شده در شکل زیر نمایش داده می‌شود:

 

The Memo Manager

مدیریت یادداشت‌ها در نرم‌افزار مکس کیودا (Maxqda analytics Pro) از دو قسمت تشکیل‌شده است:  در قسمت چپ پنجره فوق، فهرستی از یادداشت‌های ایجادشده نمایش داده‌شده است که دارای حالت ساختار درختی (a tree structure) می‌باشد. از سوی دیگر، در سمت راست محتوای یادداشت‌هایی نمایش داده می‌شود که در قسمت سمت چپ از سوی کاربر انتخاب‌شده و بازشده است. همان‌طور که در تصویر فوق نیز نمایش داده‌شده، یادداشتی که از سمت چپ درخت یادداشت‌ها انتخاب و بازشده است، از روی ریبون اصلی، روی گزینه «In-Document Memos» قرارگرفته است. بنابراین، همه موارد در قسمت In-Document Memos یادداشت‌ها در یک پروژه شامل پیش‌نمایشی از آن دسته از یادداشت‌هایی است که در سمت راست گزارش‌شده است.

باز کردن یادداشت‌ها (Opening Memos)

به‌منظور باز کردن و نمایش یک یادداشت در قسمت مدیریت یادداشت‌ها(Memo Manager)، تنها کافی است با نشانگر موس روی یکی از یادداشت‌های ارائه‌شده به‌صورت نمودار درختی در پنجره سمت چپ کلیک کنیم. در سمت راست، محتوای یادداشت نمایش داده می‌شود. توجه داشته باشید که به‌مجرداینکه با نشانگر موس روی محتوای یکی از یادداشت‌ها کلیک نمایید، نرم‌افزار تحلیل کیفی مکس کیودا (MAXQDA) به‌طور خودکار وارد زبانه فرمت یادداشت شده جایی که گزینه‌های متعددی برای سازمان‌دهی و ساختاری دهی یادداشت‌ها در اختیار کاربران قرار داده‌شده است.

 

Memo opened in the Memo Manager

از طریق بررسی و چک کردن یادداشت‌های بازشده در زبانه گزینه‌ها(در نوار ابزار واقع در سمت چپ پنجره بازشده) هر یک از یادداشت‌های مازاد با کلیک کاربر روی سمت چپ، در یک‌زبانه دیگری باز می‌شود، این در حالی است که آن دسته از یادداشت‌هایی که در زبانه دیگری بازشده‌اند، در زبانه موردنظر خود کماکان باز باقی می‌مانند. یادآوری این نکته بسیار مهم است که شما می‌توانید یادداشت‌های مستقل یا مجزا را از پنجره ذکرشده جدا کرده و آن‌ها را در یک‌زبانه مجزا دیگری بازکنید.

به‌منظور باز کردن همه یادداشت‌های ایجادشده یک سند در زبانه‌ها به‌صورت هم‌زمان، تنها کافی است روی سند موردنظر درواقع در پنجره سمت چپ، راست کلیک کرده و گزینه باز کردن یادداشت‌ها (Open Memos) را انتخاب کنید. همچنین گزینه باز کردن یادداشت‌ها در یک پنجره جدید (Open Memos in New Window) در این پنجره موجود بود که با انتخاب آن‌همه یادداشت‌های یک سند به‌صورت مجزا در پنجره یادداشت منتخب در خارج از پنجره مدیریت یادداشت‌ها (The Memo Manager) نمایش داده می‌شود.

نمایش و پنهان کردن انواع مختلف یادداشت‌ها در نرم‌افزار مکس کیودا(Display and hide different types of Memos)

در زبانه شروع (Start tab) همه انواع یادداشت‌ها در نرم‌افزار مکس کیودا (MAXQDA) با تعدادی از یادداشت‌ها که در یک پروژه به‌صورت براکت در دسترس بوده،  نمایش داده‌شده و لیست شده‌اند. با کلیک روی یکی از این آیکون‌ها به ترتیب می‌توانید یادداشت‌ها را در پنجره مدیریت یادداشت‌ها نمایش و یا پنهان کنید.

 

Only In-document memos are displayed in the Memo Manager

معمولاً شما تنها می‌خواهید با یک نوع از یادداشت‌ها در یک‌زمان استفاده کنید، اما در اصل، امکان نمایش همه انواع یادداشت‌ها به‌طور هم‌زمان در نرم‌افزار تحلیل کیفی مکس کیودا(MAXQDA) برای کاربران در نظر گرفته‌شده است. انواع مختلف یادداشت‌ها به‌نوبه خود کارایی خودشان را دارند. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که یادداشت‌های رسانه‌ای (Media Memos)  به آن دسته از یادداشت‌هایی اطلاق می‌شود که به یک فایل صوتی (audio) یا تصویری (video) در یک پنجره فراخوانی چندرسانه‌ای تخصیص داده می‌شود.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی